◇TLD◇ part four

74 13 1
                                    

20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


20.46

Minghao, Jun, Joshua,

◇"Şu ateşi kıçımıza değil önüne tutacaksın hyung." diyerek Joshua'yı uyardığında ona cevap verdi hyungu.

◇"Ama kıçım üşüyor."

◇"Gelmeseydin o za-"

◇"Bunun bana donmuş, sokuk kan damlaları olduğunu söylemeyin." diyerek elindeki ateşi yere tuttu Mingyu. Tartışmanın eşiğinde olan ikili de dikkatini ona vermişlerdi.

◇"Belki de geyik kanı falandır."

◇Jun öneri sunduğunda Minghao kana dokundu.

◇"Keşke (adın)'ı getirseydik. Bulurdu kimin olduğunu."

◇"Kız avcı köpeği mi gerizekalı." Jun Minghao'nun ayağı vurdu dediğinden hemen sonra.

◇"Tavşana ait de olabilir. Hemen paranoya yapmayalım."

◇Minghao Joshua'yı onayladı. Hemen telaş yaparlarsa her şey daha kötü olabilirdi.

◇"İleride mağara var diyordun Minghao, haritaya tekrar bak."







19.58

Mingyu, S.Coups

◇"İyi olduğuna emin misin Mingyu?"

◇Cheol yaktığı ateşin başınca titreyen bedenini ısıtmaya çalışırken yanında  uzanan Mingyu'ya konuşuyordu. Uyumaması için her şeyi yapıyordu.

◇Saatler önce uğradıkları saldırıdan sağ kurtulmuş olsalar da hayati riskleri vardı. Eve ulaşmaları gerekiyordu.

◇"Evet.." Mingyu parçalanmış montunun içindeki, tam karın tarafındaki yarası sayesinde kan kaybediyordu ve soğuktan doğan tehlikelere de açıktı, hatta çoktan yakalanmıştı.

◇Cheol, Mingyu'nun bedenini tekrar gözden geçirdi. Saatlerdir olduğu gibi.

◇Bedeni artık eskisi kadar zangır zangır titremiyordu, yarasındaki kan kurumuştu ve gittikçe uykulu hâline bürünüyordu.

◇Olaylar sarpa sarıyordu.

◇Kurttan kaçamayacakları belliydi, zaten kısa sürede yakalanmışlardı. Fakat Cheol kafasına can havliyle güçlü bir tekme attığında kurt uzaklaşmıştı.

◇Bilmedikleri şey sonra başlarına gelmişti.

◇Eve yaklaştıklarında bu aynı kurt tekrar gelmişti ve Cheol bir şey yapamadan Mingyu'un üzerine atlamıştı çeviklikle.

◇Mingyu bağırmaya başlayıp kurda vurarkense çevresinden bulduğu sivri sopayı-mızrak bile olabilirdi- kurda geçirmişti.

◇Kurt tamamen ölünceye kadar ona vurmuştu da. Ardından Mingyu'ya döndüğündeyse, karnındaki yarayı ve burkulan bileğini görmüştü.

the long dark | SEVENTEENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin