•••Kookie:
Selam hyung :DGamzeli hyung:
Senin derste olman gerekmiyor mu
Nasıl yazıyorsun banaKookie:
Nöbetçiymişim
Boş boş oturuyodum
SıkıldımGamzeli hyung:
Haha
Tenefüste yanına da gelmez kimse
:DKookie:
Yugyeom gelir ki
Başkaları da gelir
Seviliyorum ben okulda
Unuttun muGamzeli hyung:
Evet gizli hayranların falan var hattaKookie:
Hyung
Çocuğu ben bile unuttum
Araştırmana gerek yok artıkGamzeli hyung:
Araştırmıyorum ki
Çoktan buldumKookie:
Kimmmm
Söyleeeee
Ya da
Söyleme
Cidden istemiyorum artık
SöylemeGamzeli hyung:
Bipolarsın
Söylemicem zaten
AğğlaKookie:
Iyy
Boşsun hyung
Heh
Zil çaldı şimdi toplaşır millet
Bayy
ÇevrimdışıGamzeli hyung:
Seni götlek
Sanki ben istedim konuşmayı
Çevrimdışı
°°°Zil çaldığında telefonu bırakıp nöbetçi masasına bıraktım. Namjoon hyungu sinir etmeye bayılıyordum. Piçlik hep eğlenceliydi.
Tenefüs zili çaldıktan birkaç dakika sonra herkes sınıftan çıkıp okulda dolanmaya başlamıştı bile. Tanıdık birkaç kişi selam veriyor, kızlar gruplarıyla beraber yanımdan geçerken kıkırdıyorlardı. Ne bu erkeği etkilemeye çalışan dişi tavırları. Kesinlikle ilgimi çekmiyorlardı. Fazla iticiydi hatta.
"Selam Jungkook."
Bambam'ın sesini duyduğumda refleks olarak o tarafa bakmıştım. Bambam şirin gülümsemesiyle bana el sallıyordu. Yanında da Taehyung vardı. Cidden iyi anlaşmışlardı. Tüm gün beraber takılıyorlardı hatta.
Bambam bana doğru adımladığında Taehyung gözlerini devirerek Bambam'i takip etmişti. Beni neden sevmiyor cidden anlamıyordum. Ama dün cidden kırıcıydı. Yüzünü görmek bile istememiştim.
"Jungoo, nöbetçilik de pek yakışmış ha." Bambam omzuma vurarak güldüğünde ben de kıkırdamıştım. Bok gibi espri yapsa da seviyordum Bambam'i.
"Jungoo deme ya. Sevmiyorum."
"Ah be Jungoo. Son sınıflara da neden nöbetçilik yaptırıyolarsa."
"Haklısın cidden. Çok saçma bence de."
Biz Bambam'le konuşurken Taehyung sürekli öfleyip pufluyordu. Yüzüne bakmıyordum bile ama suratını astığı belliydi.
Aniden yanağımda bir ıslaklık hissetmiş ve Yugyeom'un kahkahasıyla yanağımı silmiştim.
"Gyeom, salak şeyler yapma artık. Öpücük sevmiyorum." dediğimde Taehyung hah der gibi gülmüştü.
Bunu görmezden gelip Yugyeom'a vurduğumda kolunu tutup acıdığına dair sesler çıkarmaya başlamıştı. Bambam ikimize bakıp gülüyor, Taehyung da sabır diliyordu.
"Neyse Jungoo, ben yine uğrarım. Bye!"
Taehyung'un kolundan tutup yanımdan ayrılırken ben de Yugyeom beni öpmesin diye uğraşıyordum. Taehyung yine kaşlarını çatarak bana bakıyordu...
Sonunda iğrenç teneffüs bittiğinde yine sessiz ortama dönebilmiştim. Aslında ders çalışmam gerekiyordu ama hazır ortam sessizken uyumayı tercih etmiştim.
°°°
Çalan zille, sıçrayarak uyandığımda çoktan son derse girdiğimizi görmüştüm. Yarım saat sonra okul bitiyordu. Erken çıkmaktan zarar gelmez diye düşünüp çantamı topladığımda kitabımın üzerindeki mavi not kağıdı dikkatimi çekmişti.Yugyeom'la fazla yakınsın.
-V.
•••
Düz yazı yazdım ve içim hiç rahat değil.
Umarım hoşunuza gitmiştir.
Ona göre birkaç bölümde daha düz yazı olacak. Hoşunuza gitmediyse buraya yorum olarak yazın lütfen. 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Secret Love ¤ Taekook | tamamlanmadı ×
FanfictionJungkook yılbaşı partisinde onu öpen adamı arıyordu...