Bölüm 1: Kahraman

271 25 26
                                    

Frisk ve Chara, bütün canavarları kurtaralı 11 ay olmuştu. Frisk, canavarların elçisi olarak, Birleşmiş Milletler'de canavarlara haklar kazandırmaya çalışıyor. Ve aynı anda "Partner" ini nasıl geri döndürebileceğini düşünüyor.

Frisk:

Sonunda sabah oldu, hafta sonu yapmam gereken işlerin hepisini geçen cuma hallettim ve şimdi hafta sonumu daha verimli geçireceğim. Nasıl mı? Alphys ile Chara'yı konuşacağız elbette, başka ne yapabilirim ki? ...Başta bana çok soğuk davranıyordu ama şuan en iyi arkadaşı-

"FRISK KAHVALTI ZAMANI!"

"TAMAMDIR ANNE GELİYORUM"

Frisk bu düşünceleriyle dalgın dalgın masaya gider. Onu öyle gören Toriel, üzgünce çocuğuna bakar. Toriel onun ne kadar uğraştığını görüyor, ama mola vermesi gerektiğini düşünüyor. Durmadan konferanslara, konuşmalara gidiyor ve bu yaştaki birisi için fazla olduğunu düşünüyor.

"Çocuğum, biliyorum işlerin çok ve hepsini yapman gerek, seni takdir ediyorum ama... biraz mola versen?" dedi Toriel. "İstersen bu haftasonu rahatlaman için..." Frisk keçi annesine bakar "Yeraltına geri gitmeye ne dersin? Dolaşırız, iki gün kalırız!" bunu duyan Frisk'in gözleri parladı " CİDDEN ÇOK İYİ OLUR ANNE! ALPHYS'DE GELEBİLİR Mİ?", Toriel sorar "Neden sadece Alphys?"

"Çünkü bir konu hakkında konuşmam gerekte eeehh... özel bir konu"

"Anlıyorum, tamam kabul ederim, eğer o da isterse." dedi Toriel. Frisk mutluluktan masadan kalkıp annesinin yanağını öptü, sonunda yer altında Chara ile geri görüşebilecekti ve Alphys'le bir çözüm yolu arayabileceklerdi.

Canavar sihri Chara'nın ölü bedenine bir duvar gibiydi, Frisk ne kadar onun ölü bedeninin içindeki ruhu "Azim" gücü ile çıkarmış olsa bile, bedenle ruh hala birbirine bağlı olduğundan yer altı dışında bir yere gidemiyor. Eğer gitmeye çalışırsa onun bedeninin çürümemesini sağlayan sihir alanından çıkmış olur.

Bu sırada Frisk yemeğini hemen yiyip odasına adeta uçar. O sırada Toriel, sonunda çocuğunun gözlerinin tekrar parladığını, heyecandan yüzüne bir gülümseme geldiğini görünce mutlu oldu.

Odasında eşyalarını hazırlıyordu Frisk. "Nasıl bir yol bulabiliriz ki? Ya eğer..." anlık duraksadı "Hayır kötü düşünme, eğer ben onun ruhunu uyandırabildiysem, o ruhu bedene geri sokmasını ve canladırmasını da bilirim" dedi içinden. Çantasını hazırlayıp kapının kenarına koydu ve aynaya doğru gitti, karşısına geçti ve kendisine baktı.

Bir yıl içinde ne kadar çok şey yaşadığını düşündü, hayatı bundan önce berbattı. Ama şuan başka hiçbirşeyle değiştirmek istemeyeceği bir ailesi, arkadaşları vardı. Onları korumak için elinden geleni yapabilirdi, canavarların boşuna nüfusu yükselttiğini ve tehlikeli olduklarını düşündüğü o aptal insanları kendi elleriyle yenmeye hazırdı.

"Frisk, Alphys ile konuştum" diyerek annesi ona mutfaktan seslenir.
Aynaya bakmaya dalmış olan Frisk hemen koridora koşar.

"Teklifini kabul etti!" der annesi. Frisk'in yüzüne kocaman bir gülümseme yerleşir.

Odasına, aynasının karşısına geri döner, aynaya azimle bakar.

Bekle beni, geliyorum "Partner".

-----------------------------------------------------------------
gençler bu bölüm kısa mı oldu emin değilim ama işte elimden bu kadar geldi anca dlckpdkdğrp

Partner - |Charisk| (Türkçe) (DEVAM EDİLMEYECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin