●
Dudaklarını ısırıp,gözlerini kısarak bedenimi baştan aşağı süzdükten sonra,ciddiyetini bozmadan Jungkook'un yanına ilerledi.Omzunu sıkıp ona dönmesini sağladığında,Jeon arkasını dönüp ona baktı ve yüzünde geniş bir sırıtma belirdi.
Kaşımı istemsizce çattım.Ne oluyordu?"Seni özleyeceğimi hiç bu kadar düşünmemiştim!"diyerek erkeksi bir şekilde karşısındaki adama sarılan Jeon'a şüpheli ve meraklı bir şekilde baktım.
Boğazımı sesli bir şekilde temizleyip dikkatlerini üzerime çektim.Jeon'a soru sorar bakışlarımla bakarken,yeni aklına gelmiş gibi başını iki yana salladı gülerek.
"Aklımdan tamamen çıkmış."
diyerek karşısındaki adama baktı."Suga,uzun zamandır en gizemli suç ortağımız."
Dalga geçerek söylediklerine anlam veremezken,karşımdaki adam gözlerini devirip bana baktı.
"Yasaklanan malları bizzat ben getirtiyorum.Uzun zamandır da bu işteyim.Annen ile sıkı bir bağımız var."diyerek sırıttı ve göz kırptı.Demekki bu işleri o hallediyordu.Güzel.
Gözlerine bakıp,başımı olumlu anlamda hafifçe salladım.
Viskimden bir yudum alıp tekrar etrafı incelemeye koyuldum.
Tam da o sırada,hiç beklemediğim bir anda elimdeki dolu bardağı elimden çekip aldı ve ilerledi.Sinir henüz bedenime ulaşamadan şaşkınlık ile ilerleyen bedenine baktım.Birden durdu ve içtiğim bardağımdan bir yudum alıp,tek elini cebine yerleştirdi.İçtiği bardağımı havaya kaldırıp dudaklarını ısırdı."Güzel tercih."
Tekrar arkasını döndü ve gitti.Gözlerim kocaman açılırken,ellerim sinirden titriyorordu.Hiç beklemeden hızla bar taburesinden kalktım ve tam gidecekken,Jungkook tarafından durduruldum.
Sinirden çılgına dönmüş bedenimi ona çevirdim ve kolumu kurtarmaya çalıştım.
Tabii ki onun gücünün yanına benimki biraz hafif kalıyordu."Ne yaptığını görmedin mi!Bu cesareti nerden buluyor?En nefret ettiğim şey içkimin yarıda kesilmesi!"
"O hep böyle Jennie,benim gibi işte.Sanırım buna alışman lazım.
Artık hep bizimle olacak."
dediğinde,elimi bu sefer hızla çekip kurtardım.Beni takip etmesini baş hareketimle belirtip
hızla odamıza yöneldim.O da o sırada sarhoş bir şekilde bizi izleyen Lisa'yı belinden ve diz kapaklarının altından tutup kaldırdı ve ilerlemeye başladı.
İnsanların arasından ilerlerken,
şaşkın ve kıskanç bakışlarla odaya doğru ilerledik.Sanırım hâlâ Lisa ile Jungkook'un beraber olmalarını çekemeyen kızlar vardı.Bu düşünceyi boşverip,
odanın kapısını hızla açtım ve geniş masaya doğru ilerledim.
Sinir ile kollarımı göğsümde birleştirip,açıklama beklercesine bakışlarımı ona diktim.Göz devirerek kucağındaki yarı baygın Lisa'yı koltuğa bıraktı ve bana döndü.Karşıma geçip açıklama bekleyen gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dependent || YOONNİE (+18)
FantasyBu swag ikili aynı miras içinde birbirlerini yönetebilecek mi? Cinsel İçerik Bulundurur!