× 4 EPİSODE ×

378 30 129
                                    

❇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan sabrım sınanmış bir şekilde çıkış yaptığımda,onun da ayak seslerini hemen arkamda işittim.Tabii ki sözümü dinleyip odada kalacak değildi ya!

Hızla hafif dik merdivenleri tek tek çıkıp kalabalık bir şekilde toplanan topluluğa doğru gidip aralarından insanları iterek geçtim.

Lisa,sarışın bir kızı ğözü dönmüş bir şekilde saçlarından tutmuş bağırarak çekiştiriyordu.Kız ona engel olmaya çalışıp saçlarını kurtarmaya çalışsada,
tabii ki Lisa ona engel olup daha çok çekiştiriyordu.

Hemen yanına gidip omzunu tuttuğumda,sinirden kızaran ğözlerini bana dikti.

"Neler oluyor?"

Soğuk çıkardığım sesimi sarışın kıza çevirdiğimde hem sırıtıyor,hemde acıdan olsa gerek yüzünü buruşturuyordu.

"Bu fahişe,yanında beni ğördüğü halde Jeon'un dudaklarına yapıştı!Tabiri caizse üzerine oturup boşalmadığı kaldı!"

Kaşlarım hızla çatılırken,kafamı Jeon'a çevirdim.Hayransı bakışlarını Lisa'nın hırçın yüzünden alıp,benle ğöz ğöze gelince,ellerini 'suçlu değilim' der gibi havaya kaldırdı.
İstemsizce derin bir nefesi soluyup sinirle bakışlarımı ona diktim.Ne varsa onun altından çıkıyordu zaten.

"Ne yapayım,çok sexi ğözüküyordu."

Kızın söyledikleri karşısında ben şaşkınca ona bakmış,Lisa ise daha da çığrından çıkmıştı.Hiç düşünmeden,
kızı ğötürülmesi gereken yere doğru saçlarından sürükleyerek ilerlemeye başladığında,tam peşinden gidecektim ki aklıma Rose geldi.Sahi o neredeydi?

Hızla elinde çakmağı döndürerek sevgilisinin arkasından bakan Jeon'un yanına gittim.Aptal,madem bu kadar çok seviyordu neden bir boka da engel olmuyordu!

"Cidden kafayı yemişsin sen!Neden kızı üzerinden falan atmadın,cidden dayağı hak ediyorsun Jeon!"

"Ben hamlede bulunmadan bebeğim kızın üzerine atladı bile.Hem boşversene,onun bu kıskanç ve hırçın hallerini izlemek bana zevk veriyor."

Yine alaycıl bir şekilde konuşunca başımı iflah olmaz anlamda salladım.

"Rose nerde?"

"Ah,şu kahve saçlı kız değil mi,Jimin ile beraber yarım saat önce çıktılar. Hemde sarmaş dolaş."diye sırıtıp arkasına yaslandığında birden içimi sıkıntı bastı.Tabii ki karışmazdım ama daha ilk ğünden kızı etkileyip bırakırsa fena olurdu.

"Buğün o kızın ölüsü burdan çıkmazsa iyidir."diyerek ondan uzaklaştım ve Lisa'nın yanınana gitmek için odaya ilerledim.

Kırmızı odaya.

Uzun zamandır girmediğim için biraz özlemiştim o odayı.Son günlerde sıkıntı çıkaran olmadığı için de kullanamamıştık ama şimdi özlem giderme vaktiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dependent || YOONNİE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin