Olduğum yerde öylece kalakalmıştım.
Hâlâ ne gibi bir hata yaptığımı düşünürken,birden biri arkamdan sıkıca sarılınca istemsiz çığlık attım ve hafif dengem bozuldu."Ben geldim!"
Rose'nin sesini duymam ile büyük bir şaşkınlık geçirdim.Arkama hılza dönüp ona baktığımda resmen sevinçten çıldıracaktım.Kocaman bir ğülümseme ile ona sıkıca sarıldım.
"Ahh,cidden ne kadar özlettin kendini biliyor musun!"
İsyan eder gibi bağırıp ğülümsediğim sırada babam ile ğöz göze gelince,
hemen yüz ifademi düzelttim. Pardon,
onun olduğu ortamda daima ciddi olmalıydım.Nasıl bunu unutabilirim ama(!)Boğazını temizleyip konuşmaya başlayınca gözüm ona gitti.
"Rose'ye iyi bak.Babası hâlâ yurtdışında.Sana emanet."diyerek ayaklandı ve yüzüme bile bakmadan gitti.
Onu takmamaya çalışarak arkadaşıma döndüm.
"İnsan haber verir gelirken.Hazırlık yapardım.Ve babam mı getirdi seni?"
"Boşver hazırlığı.Baban cidden hâlâ böyle mi?Soğuk ve umursamaz.Vee evet.Baban getirdi."
"Ne zaman değişti ki."
Onun için hazır misafir odasını açıp beraber içeri girdik.
"Sadece bir kaç ğünlük sendeyim bebek.Babam düzgün bir ev tutana kadar idare et."diyerek ğöz kırptığında ğülümsedim.
"O neden gelmedi?Ayrıca tabii ki kalabilirsin.Hatta temelli kal.Canım sıkılıyordu evde zaten."diyerek ğöz devirdim.
"Babam oradaki sayısız sevgililerini bırakıp gelir mi hiç.İyi oldu gelmediği.
Artık katlanamıyorum." dediğinde moreli bozulmuştu."Yarın mekana gidip kafa dağıtalım ne dersin.Lisa ile de artık yakından tanış."
"İyi olur aslında.Kesmeye değer yakışıklı erkekler uğruyor mu bari?"
Omzuna hafifçe vurup ğülümsedim.
"Sen mekana giriş yap bakalım.
Arkandan nasıl kuyruk gibi gelirler."Rose cidden çok ğüzeldi.Fiziğine asla laf yoktu ve kahverengi saçları ile insanı kolayca baştan çıkarabilirdi.
"Hadi sen yat.Yarın detaylıca konuşalım tamam mı."
"Olur.İyi geceler."diyerek yanağımı öptü.
Odadan çıkıp kendi odama geçtiğimde direk üzerimi değişmiştim.Bordo iç çamaşırlarım ile kaldığımda telefonum çalmaya başlamıştı.Açmak ile açmamak arasında kalsamda üzerimi giyinmeye üşenip yatağıma oturdum ve telefonu alıp kimin aradığına bakmadan direk açıp kulağıma ğötürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dependent || YOONNİE (+18)
FantasyBu swag ikili aynı miras içinde birbirlerini yönetebilecek mi? Cinsel İçerik Bulundurur!