Hatırlatma: Öykü çok korkuyordu çünkü ilk defa bir şey çalmıştı ve çaldığı şey bir arabaydı arabanın benzini az kalmıştı, Ekin benzinlikten benzin alamayacağını biliyordu.
Ekin arabayı tenha bir yere çekip arabayı orda bıraktı. Öykü çok korkmuştu ama bir yandan da seviniyordu çünkü artık eski arkadaşı Ekin ile beraberdi. Öykü Ekin'e şimdi ne bok yiyeceğiz diye sordu. Ekin Öyküye korkmaması gerektiğini söyledi , ama Öykü hala korkuyordu. O sırada Ekin'in aklına otobüsle gelirken yolda gördüğü baraka geldi. Öykü'yü barakaya götürdü. Öykü orda Ekin'e nasıl yurttan çıktığını sordu Ekin nasıl çıktığını anlatırken barakanın dışından polis sesi geldi Ekin korktu çünkü araba ve bir miktar para çalmıştı korktu. Polisler gitti ama Ekin hala korkuyordu Öykü de fazlasıyla korkuyordu. Az paraları kalmıştı ve Öykü'nün yanında getirdiği atıştırmalıklarda bitmişti. Ekin'deki para bir gün dayanmalarını sağladı.
Ertesi Gün
Öykü'de Ekin'de çok açtılar paraları bitmişti yanlarındaki yemeklerde bitmişti. Ekin Öykü'ye gel bir yeri soyalım dese de Öykü olmaz diyordu ama bir yandan da istiyordu çünkü çok açtı. Ekin gözüne bir bakkal kestirmişti 1 tane kamerası vardı ama çalışmıyordu. Ekin Öykü'ye ya gelirsin ya da aç kalırsın dedi ve Öykü kabul etti. Beraber girdiler Öykü oyalıyor Ekin'de arka taraftan yemek çalıyordu. Ekin dışarı çıktı. Arkasındanda Öykü. Ekin doyurucu yemekler almıştı. Baraka ya gittiler. Yemeklerini yiyip barakayı terk ettiler paraları yoktu. Biraz yürüdüler yolda bir tane cüzdan vardı Ekin koşarak aldı. İçi para doluydu yaklaşık 4000 tl Öykü kodlama biliyordu. 2. Elci bir dükkandan 1 dizüstü bilgisayar aldılar. Öykü parklardaki ücretsiz internetlerin birinden kendine sinyal kontrol uygulaması indirdi. Ekin hala neden bilgisayar aldıklarını anlamamıştı. Öykü Ekin'e bilgisayarı aldırırken sadece para kaynağımız olacak demişti. Artık akşam oluştu yatmaları gerekiyordu.Bir köprünü altında güzel bir yer vardı. Orada yattılar. Sabah olunca Öykü bilgisayarı açıp sinyal kontrol uygulamasını açmıştı ve yakınlarda bir teknoloji dükkanı vardı. Öykü Ekin'i uyandırıp bilgi toplamak için gezmeye göndermişti. Ekin teknoloji mağazasını gezip nerelerde kamera olup olmadığına baktı. Dükkanda çok fazla kamera ve güvenlik sistemleri vardı. Ekin köprünü oraya döndüğünde Öykü 2 kar maskesi ve 1 tane levye tutuyordu elinde. Ekin Öykü'ye bunlar ne ? diye sordu. Öykü soygun malzemeleri dedi akşam orayı soyacağız dedi.
Soygun Sonraki Bölümde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekin'in Zorlu Hayatı
Short StoryEkin 1999 ailesini kaybetmiş ve arkadaşı Öykü ile zengin olma yolunda ilerliyor Başlangıç Tarihi: 09.02.2020