Yazardan
Deprem başlamıştı Ekin daha 7 yaşındaydı. Ekin dışarıdaydı ama abisi , babası , annesi evdeydi ve oturdukları bina yıkıldı Ekin bina yıkılana kadar deprem olduğunun farkına varmamıştı. Depremden hemen sonra itfaye ekipleri gelmişti Ekin ve arkadaşı Öykü'yü ekipler almışlardı Öykü Ekin'den 1 yaş küçüktü itfaye ekipleri dosyalar tamamlanınca Öykü'yü ayrı Ekin'i ayrı yerlere göndermişlerdi (yetimhanelere) ekin çok üzülmüştü hem ailesini kaybettiği için hemde Öykü'den uzak bir yetimhanede kaldığı için. Ekin için zorlu günlerdi...
10 Yıl Sonra
Ekin artık alışmıştı. Öykü'nün bulunduğu yetimhanenin yerini öğrenmişti ve arkadaşının yanına gitmek istiyordu ama yetimhaneden çıkamayacağını biliyordu ama oda arkadaşı daha önceden 1 kere kaçmıştı ve Ekin'e yardım edecekti plan yapmaya başlamışlardı ama Ekin'in oda arkadaşı Ekin'den bir şey istiyordu. Ekin'in oda arkadaşı Ekin'den para istemişti. Ekin'in oda arkadaşına verecek 1 TL si bile yoktu ama oda arkadaşı ondan 1000 Tl istiyordu ve Ekin'in aklına çok kötü bir şey geldi hırsızlık. Ekin yan odadaki çocuğun ailesinin zengin olduğunu ve parasını masanın üstündeki bezin içerisinde olduğunu biliyordu ama çocuk odasından çıkmıyordu. Fakat Ekin'in şansına o gün yemeğini yavaş yemişti ve Ekin bunu fırsat bilip direk çocuğun odasına gitti ve parayı alıp kendi odasına gitti. Oda arkadaşı dönünce de parayı verip hazırlandılar. Akşam olmuştu Ekin ve oda arkadaşı hazırdı, kaçmak için arka bahçeye gittiler ve arkadaşı bodrumdan bulduğu bıçakla telleri kesip dışarı çıktı. Ardından da Ekin. Ekin artık dışarıdaydı ama Öykü'nün bulunduğu şehre uzak bir şehirde olduğu için Öykü'nün yanına gitmekte zorlacaktı.
Para bulması gerekiyordu ama 17 yaşında olduğu için çalışamazdı. Aklına tekrardan hırsızlık yapmak geldi. Sokakta kamerası olmayan eski bir dükkan vardı. Etrafta kimse yoktu. Ekin kapıyı zorlayarak açtı ve kasayı bulup içindeki 350 TL parayı aldı. Bu para ona yetecekti hatta fazla bile kalacaktı. Yakınlarda bir otobüs terminali vardı gidip bilet aldı Öykü Ankara'daydı Ekin bilet alıp otobüse bindi. Yolculuk başlamıştı Ekin yol boyu uyumuştu. Bilete verdiği paradan kalan para 150 Tl si vardı.
1.BÖLÜMÜN SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekin'in Zorlu Hayatı
Short StoryEkin 1999 ailesini kaybetmiş ve arkadaşı Öykü ile zengin olma yolunda ilerliyor Başlangıç Tarihi: 09.02.2020