-Megint mit akar Mokuba? - morgott a barna hajú férfi, nem igazán tetszett neki ha megzavarják. Éppen Yume-t próbálta elcsábítani amikor megszólalt a telefonja. A testvére Mokuba hívta. Felvette a telefont kihangosította és mérgesen megszólalt.
-Mit akarsz? - mondta cseppet sem kedvesen.
-Nee sama csak azért hívlak mert Yugi-val Joey-val és a lovasokkal vagyok, a vidámparkba készülünk. Gyertek ti is. - mondta lelkesen a fiú.
-Hogy mi van? - lepődött meg Kaiba. - Mokuba told haza a feneked ne lógj folyton velük. Rossz hatással vannak rád.
-Hé Mokuba add csak ide a telefont. - hallott meg Seto egy női hangot a háttérből. - Szia Kaiba inkább ti toljátok ide a seggeteket ideje egy kicsit szórakozni.
-Arisa?
-Na mit gondolsz mégis ki lennék? - válaszolt a nő.
-Megmondtam nem megyünk dolgunk van. - mondta a férfi ellentmondást nem tűrő hangon.
-De Seto sama én szívesen mennék. Egy ideje nem találkoztam Arisa-val sem. - nézett nagy cica szemekkel a lány a férfi szemébe.
-Gyerünk Kaiba. - hallotta meg Amelda és Arisa hangját.
-Gyertek el jól fogunk szórakozni. - szólt Yugi.
-Mondtam hogy nem. Vita lezárva. - tette volna le a telefont Seto de valaki megint megszólalt.
-Ne legyél már ilyen ünneprontó. Mokuba megsértődik. Dugni később is tudtok.
-Varon!!! – hallotta meg Arisa hangját a férfi majd egy nagy csattanást.
Kaiba legszívesebben megfolytotta volna Varon-t. Mindig is idegesítette a férfi. Ránézett Yume-ra. A lány paprika vörös arccal nézett vissza rá. *Varon ezért megöllek* - Gondolta Seto majd beleszólt a telefonba.
-Ha találkozunk azt megbánod. Mondtam hogy nem megyünk.
-Na kérlek Nee sama. - könyörgött Mokuba.
-Kérlek Seto. - bújt hozzá Yume az említetthez.
Kaiba nagyot sóhajtott majd eldöntötte hogy Yume kedvéért és mert nem akarta hogy Mokuba megsértődjön,döntött úgy hogy elmennek a vidámparkba.
-Legyen. Majd csatlakozunk hozzátok. Mondjuk délután 1-re odamegyünk. De most már Mokuba tedd le a telefont. - dobta le Seto a telefont az éjjeli szekrényre. Nem volt kedve tovább hallgatni a többiek unszolását.
-Éljen. - kiáltotta Mokuba. - Akkor indulhatunk.
Seto sóhajtott majd Yume mellé dőlt az ágyba. Nem is hitte hogy Mokuba nem nyomja ki a telefont és még mindig mindent hallanak a többiek.
-Seto sama mi a baj? - kérdezte Yume.
-Semmi csak valahogy nincs hangulatom a többiekhez. Mokuba is kezd egyre jobban elkanászodni rossz hatással vannak rá a lovasok. - válaszolta a férfi.
-Ugyan már. Én kedvelem őket. Igaz az a Varon nevű eléggé perverz tud lenni. Viszont Amelda és Rafael aranyosak. - mosolygott Yume.
-Aranyosak? Nem gondolod komolyan. Inkább komolytalanok. Rafael magányos farkas lefogadom hogy még mindig szűz ,Amelda meg kezd papucs lenni. - röhögött Kaiba.
-Ne mondj ilyet. Gonosz vagy. - válaszolt neki a lány. - Egyébként honnan veszed hogy Rafael magányos? - kérdezte.
-Na mit gondolsz? Nézz rá semmi stílusa. Olyan mint az amatőr. - tette hozzá a férfi.
-Joey-ra gondolsz?
-Igen. Azt hiszi legyőzhet pedig erre semmi esélye. - bújt hozzá Yume-hez majd puszilta meg nyakát.
-Ne becsüld le, elvégre Yugi nyílván sokat segített neki és Joey remek párbajozó. - válaszolt Yume.
-A kis gyík...Ő az egyetlen, akit elismerek riválisomként. Bár Amelda is jól párbajozott igaz semmi esélye se volt hogy legyőzzön.
-Gonosz vagy Seto. Hiszen ők a barátaid. - lökte meg Yume a férfit.
-Őszinte és nem, nem vagyunk barátok csak elviselem őket. - mondta a férfi sértődötten.
-Igazán? Akkor miért ajánlottál munkát Arisa-nak és miért találkoztál Amelda-val hogy segíts neki hogy ismét Arisa-val lehessen. - nézett a lány sunyi mosollyal az arcán. - Segítettél Amelda-nak hogy mit mikor és hogyan tegyen. Hiszen te szervezted meg nekik azt a vacsorát és te tanítottad meg tácolni is. - nevette el magát a lány.
-Mert megsajnáltam,olyan szánalmas volt. Ne nevess... - mondta morcosan Seto. - Babám inkább tedd szét nekem a lábad. - vigyorgott a férfi a lányra.
Yume erre csak kuncogott egyet és megszólalt.
-Nos erről eszembe jutott mikor Arisa-val fogadtunk ha veszít ellenem párbajban akkor be kell öltöznie Lolitának és úgy kell végigmennie a városon. - nevetett a lány.
-Micsoda? – húzta fel szemöldökét a férfi.
-Ezt poénnak szántam na meg Arisa állandóan kérdezgette hogy milyen veled a sex. Hogy kielégítesz e rendesen mert szerinte néha nagyon feszült vagyok. - pirult el a lány. - Perverz csaj...ezért találtam ki hogy be kell öltöznie. Tudtam hogy ez nem az ő stílusa. - nevetett Yume.
-Istenem... Talán Amelda nem érti a dolgát hogy mindig ilyenek után érdeklődik? - mondta Seto majd átölelte a lányt és megcsókolta.
-Nem kéne indulnunk? - kérdezte Yume miután megszakították a csókot.
-Rá érnek nem előbb mi is szórakozunk kicsit. - mosolygott sunyin a férfi majd megharapta a lány nyakát.
Yume felnyögött az érzésre majd Seto hajába markolt. A férfi folytatta és egyre lejjebb kezdte puszilgatni a lány testét. A lány élvezte a dolgot már Seto nadrágjával babrált amit a férfi szóvá is tett.
-Mi az babám...csak nem felizgultál? Amit tenni fogok veled attól biztos hogy teljesen benedvesedsz. - vigyorgott és a lány fölé magasodott.
-Seto sama kérlek érezni akarom a férfiasságod. - nyögte a lány.
-Alakul a dolog....Hallottak meg egy ismerős hangot az éjjeliszekrény irányából. Majd hangos nevetés ütötte meg a fülüket.
-Mi a fene... - nézett nagy szemekkel Seto az éjjeliszekrény irányába ahova a telefonját dobta. - Ugye nem... - vörösödött el a férfi de nem azért mert elpirult hanem mert mérges volt.
-Ehh Nee sama sajnálom. - szólt a telefonba Mokuba. - Véletlenül nem tettem le a telefont...amikor észrevettük nos Varon kikapta a kezemből... - mondta a fiú.
-Mi van? MOKUBA!!! - kiabált testvérével. - Mégis hogy lehettél ilyen szerencsétlen.
-Sajnálom...Felejtsük el inkább igyekezzetek. Szia. - köszönt el gyorsan Mokuba és most már tényleg letette a telefont.
Yume paprika vörösen nézett a férfira nem gondolta volna hogy a többiek mindent hallottak. Valahogy úgy érezte most nincs kedve barátai társaságához. Szégyellte magát nem hitte hogy valaha is ilyen cikis helyzetbe kerül azok előtt az emberek előtt akiket szeret. Kaiba közben odasétált a lányhoz és felsegítette az ágyról.
-Menni akarsz? - kérdezte a férfi.
-Hát ezek után..... - hajtotta le fejét a lány. - De hiányoznak azok a bolondok.
-Mokuba hogy lehet ilyen felelőtlen. Mondom hogy rossz hatással vannak rá a többiek. -válaszolt mérgesen Kaiba. Elindult az ajtó felé Yume pedig követte őt.
YOU ARE READING
Yu gi oh-Vigyázz,kész,vidámpark
Fanfiction"-Nee sama csak azért hívlak mert Yugi-val Joey-val és a lovasokkal vagyok, a vidámparkba készülünk. Gyertek ti is. - mondta lelkesen a fiú. -Hogy mi van? - lepődött meg Kaiba. - Mokuba told haza a feneked ne lógj folyton velük. Rossz hatással vanna...