6.rész

27 1 0
                                    


*Akkor is beszélek vele. Nem hagyom hogy egy kis hülyeség miatt megint elváljanak. Mindig képesek megbántani a másikat... reménytelenek.* - ült le a férfi mellé Yume.

Amelda csak nagy szemekkel nézett a lányra. Nem szólt semmit Yume törte meg a csendet.

-Bűntudatod van? - kérdezte.

A férfi nem válaszolt csak lehajtott fejjel bámult ismét a játékrobotra. Yume megfogta Amelda vállát mire a férfi ránézett.

-Figyelj keresd meg beszéljétek meg a dolgot. Tudom hogy Arisa nem úgy gondolta amit mondott. - mosolygott a férfira.

-Tudod én sem akartam olyat mondani amivel megbántom. De mégis egy pillanatig azt hittem hogy nem jobb mint Gozaburo hogy olyan szívtelen mint az apja. - nézett a lányra könnyes szemekkel.

Yume nagyot sóhajtott megrázta fejét aztán átölelte a férfit.

-Figyelj megkeressük Arisa-t és kérj tőle bocsánatot. Biztosra veszem hogy ő is megbánta amiket neked mondott.

Amelda eltolta magától Yume-t és a szemébe nézett. Látszott rajta hogy nagyon megbántották Arisa szavai. A lánynak elmondta hogy majdnem minden nap rémálmai vannak és sokszor beszél álmában. Volt hogy Arisa miatta kelt fel az éjszaka közepén hogy felébressze, mert annyira kiabált álmában hogy az megijesztette a lányt. Mesélt neki a testvéréről és hogy miket éltek át a háborúban. Yume könnyes szemekkel hallgatta végig a férfit de akkor is... nem értette hogy egy zenén hogy tudtak így összeveszni. Tudta hogy Amelda érzékeny annak ellenére hogy elég macsó jellem és nem tűri ha bármibe is korlátozzák vagy beleszólnak az életébe. Sokat változott mióta belátta hogy a bosszú nem old meg semmit és hátat fordított Doma-nak.

-Sajnálom de még mindig szereted igaz? - nézett a férfi szürke szemeibe Yume.

-Na mégis mit gondolsz? - kérdezte a férfi. - Nem vagyok képes elhagyni hiszen csak ő maradt nekem. Ideje lenne tényleg túllépnem a dolgokon. - nézett fel az égre Amelda.

-Nem kell elfelejtened az öcsédet csak kicsit meg kell változnod. - fogta meg a férfi kezét.

Amelda ránézett a lányra és megszólalt.

-Mégis hogy változzak meg? Nem megy. - válaszolta.

-Dehogy nem. - kelt fel Yume. - Keressük meg Arisa-t gyere. - nyújtotta a férfi felé a kezét.

A férfi elmosolyodott és felkelt. Eltette a játékrobotot és Yume-ra nézett. Yume megfogta Amelda kezét és húzta magával. Egyre gyorsabban futott a lány a férfi alig bírta tartani a tempót. Alig tíz perc futás után elértek a parkig ahol a bejáratnál állt Kaiba és Varon. Mikor meglátták Yume-t és Amelda-t mosolyogva néztek rájuk.

-Visszahoztam. Én megmondtam. - fújta ki magát Yume. - Amúgy a többiek? - kérdezte.

-Yuan-nak, Mokuba-nak és Joey-nak nagyon tetszik a park szóval nekik nem mondtunk semmit hogy megyünk és megkeressük Arisa-t.És jobb ha komolyabb ember is van a két gyerekkel. - válaszolt Seto.

-Ja Kaiba elmondta a kis vitátokat. Most komolyan ennyire nem lehettek komolytalanok. Haver el akarod veszíteni az egyetlen jó dolgot az életedben? Hiszen a múltkor még azt is mondtad hogy végre szerelmes vagy és ezért remek a sex Arisa-val. - lépett oda Varon a vörös hajú férfihoz.

Aki csak pirulva nézett barátjára. Yume és Kaiba kuncogni kezdtek. Amelda-nak viszont nem igen tetszett a helyzet. Varon-ra körülbelül az „ezért meghalsz haver" nézéssel bámult a férfira.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Feb 19, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Yu gi oh-Vigyázz,kész,vidámparkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang