-Mit fogok kapni ezért Seto-tol. - hajtotta le fejét Mokuba. Rosszul érezte magát amiért cikis helyzetbe került miatta a bátyja.
-Nyugi majd megvédünk. Hiszen véletlen volt. - mondta kedvesen Yugi.
-Ja kihívom párbajra és leverem. - kontrázott rá a szőke hajú férfi.
-Joey inkább ne, semmi esélyed Nee sama ellen. - nevetett fel a fiatalabb Kaiba.
Mindeközben Rafael dühösen megjegyezte hogy Seto ezért nagyot fog kapni tőle. Mégis miből gondolja hogy ő magányos farkas és igenis volt már nővel.
Varon még mindig röhögött az egész szituáción már az sem érdekelte hogy Arisa kétszer is jól tarkónvágta. Egyszer mikor beszólt Kaiba-nak egyszer pedig amikor elvette Mokuba-tól a telefont amikor a kis srác le akarta tenni.
Arisa és Amelda mentek hátul. Ők voltak a sereghajtók. Kissé lemaradtak de a többiek így is jól hallották hogy miről beszélnek. Arról volt szó hogy mégis mit szervezkedett a két férfi amikor Amelda vissza akarta szerezni Arisa szerelmét és bizalmát.
-Mégis hogy volt ez? - nézett a kék hajú nő a fiatal férfire.
Amelda elpirulva válaszolt.
-Nos megkértem Kaiba-t hogy segítsen nekem. Elismerem ismét veled akartam lenni. Veled akartam tölteni egy szenvedélyes éjszakát mint régen. - nézett a nő szemébe.
Arisa paprika vörös fejjel bámulta Amelda arcát. Meg se mozdult. Ezt kihasználva Varon odament majd megcsikizte Arisa-t. A lány akkorát ugrott ijjedtében hogy fellökte Amelda-t aki így a földön kötött ki. Összenéztek ajkaik majdnem összeértek. Mindketten paprika vörösen néztek fel Varon-ra.
-Ezért megfojtalak Varon. - szólt mérgesen a nő.
-Ugyan már én is csak segítettem. - nézett rá az említett férfi szinte már kiscicákat megszégyenítő hatalmas szemekkel. - Tudom hogy Amelda a te kedvedért azt is bevállalta hogy kikötözd és kicsit erőszakosabb legyél vele. - kacsintott rá a férfi.
Erre csak még vörösebbek lettek mindketten. Amelda arca még a hajánál is vörösebb volt. Meg se tudtak szólalni. Arisa Varon-ra nézett afféle „meghalsz" nézéssel míg Amelda a lányt bámulta.
-Hallottam a hangokat. Néha hangosak vagytok. - nevette el magát Varon.
Igen Varon, Amelda és Rafael egy házba laktak. Bérelték. Arisa néha ment el a srácokhoz beszélgetni és kártyázni. Bár az esetek többségében inkább Amelda-val „szórakoztak" a férfi szobájában.
Arisa felpattant mérges volt Varon-ra annyira hogy véletlenül orrbavágta Amelda-t mire az könnyes szemekkel nézett fel szerelmére.
-Varon.....kinyírlak. - ugrott a férfi hátára a kék hajú nő és olyan erővel ölelte át a férfi nyakát hogy az alig kapott levegőt.
-Hagyjátok abba. - mondta Rafael majd felsegítette Amelda-t. - Jól vagy?
-Megleszek. Varon ne leskelődj mások után igazán törődhetnél magaddal. Te meg Mai után futsz még mindig. - mondta a vörös hajú.
-Jól... van... már.... csak... szedd... le... rólam... az asszonyodat.... - próbált válaszolni Varon ha Arisa hagyta volna.
-Előbb kérj bocsánatot. Mi? Mit mondtál? Nem vagyok asszony! - mondta mérgesen a nő.
-Hagyd, szegény mindjárt megfullad. - mondta orrhangon Amelda.
Arisa engedett a szorításon mert meglepődött Amelda furcsa hangján.
ESTÁS LEYENDO
Yu gi oh-Vigyázz,kész,vidámpark
Fanfic"-Nee sama csak azért hívlak mert Yugi-val Joey-val és a lovasokkal vagyok, a vidámparkba készülünk. Gyertek ti is. - mondta lelkesen a fiú. -Hogy mi van? - lepődött meg Kaiba. - Mokuba told haza a feneked ne lógj folyton velük. Rossz hatással vanna...