5.rész

21 1 0
                                    


-Ez nem igazság miért nem mehettem. - rinyált Varon. - Mokuba tuti nem bír azzal a kettővel....

-Ne hisztizz már mint egy gyerek fogadni mernék csak azért mentél volna mert kíváncsi vagy Kaiba házára. - válaszolt Rafael.

-Jó elismerem. - nézett rá. - hé kajás vagyok.

-Még bírj ki öt percet. Én is éhen halok... - szólt Joey.

-Két éhenkórász... hasonlítotok egymásra. - nevetett Yugi.

Varon és Joey csak csúnyán néztek majd sarkon fordultak be se várták a többieket mentek a pénztár felé. Yugi és Rafael összenéztek és nevettek.

-Komolytalanok. - rázta meg fejét Rafael.

-Nos a három lovas közül te vagy a legkomolyabb. - szólalt meg Yugi. - Mintha a nagytestvérük lennél figyelsz rájuk. - mosolygott.

-Néha muszáj. Menjünk. – indult el Rafael a két jómadár után.

*

-Remek megjöttünk. Ideje volt. - szállt ki Yume a kocsiból.

Seto is kiszált a vörös színű mazdából. Bezárta az autót és indult volna el a bejárat felé.

-Mi az? - nézett hátra Yume-ra.

-Nem vagyok benne biztos, hogy ilyen ruhába menjek be. - pirult el a lány.

-Ugyan már gyere, nagyon jól nézel ki ebbe a szerelésbe. - lépett elé a férfi.

Átkarolta derekát és megcsókolta. A szenvedélyes csók után megfogta a lány kezét és elindultak a bejárat felé. Yume lassan lépkedett Seto mellett kicsit zavarban volt. A férfi odalépet a pénztárhoz és kért jegyet. Az egyiket Yume kezébe nyomta és elindultak befelé.

-Hol lehetnek a többiek? - nézett szét Yume.

-Nem tudom. - nézett körbe Seto is amikor valaki a hátára ugrott poénból.

Yume szinte kistányér méretű szemekkel nézett Seto felé. Varon volt az. Megint bajba sodorja magát bár a férfira ez jellemző volt. Szeretett mások idegeire menni.

-Mégis eljött a főnök is. Ki hitte volna. - nevetett Varon.

-Te idióta szállj le rólam. - kiabált vele Seto.

Varon lemászott Seto hátáról és Yume felé fordult. Végignézett a lányon gondolta jó móka lesz kicsit Kaiba agyát húzni ezért udvarolni kezdett kicsit a lánynak.

-Ma nagyon gyönyörű vagy Yume. - hajolt meg előtte majd megfogta a lány kezét.

Yume nem tudta mire vélni a dolgot. Varon kezet csókolt és rávigyorgott mire ő vörös arccal nézett rá.

Seto-n látszott, hogy ha tehetné Varon-t itt helyben megölné. Rafael és Yugi léptek közbe hogy Seto ne bántsa a barna hajú férfit.

-Mégis mit képzelsz te kis.... - fogta be Seto száját Yugi.

-Nyugalom nem veszem el tőled a barátnődet csak bókoltam. Baj? - fordult Varon Kaiba felé.

-Ezt inkább hagyjuk. Varon most már hagyd abba sok volt már belőled. - csapta fejbe Rafael társát.

Yume még mindig csak piros arccal állt és figyelte a többieket. Lassan feleszmélt és odalépett Seto-hoz. Varon kis jelenete miatt fel se tűnt nekik hogy Arisa,Mokuba és Amelda hiányoznak. Amíg Varon meg nem szólalt.

-Hol a fenébe késnek a többiek? – nézett körbe. - Mondtam hogy nekem kéne mennem.

Kaiba és Yume csak értetlenül néztek a barna hajúra.Mikor leesett nekik hogy páran hiányoznak a csapatból.

Yu gi oh-Vigyázz,kész,vidámparkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora