És a játék kezdetét veszi
- Most miért jöttél ide te faszfej?- vajaztam a kenyeremet nyugodtan.
- Na, de hölgyem! Egy ilyen illem tudó családban nem illik, ilyen mocskosan beszélni!
- Nem igaz. Nem szabad faragatlanúl viselkedni úriemberrel és úrihölggyel. Ellentétben az ilyen férgekkel, mint te úgy beszél az ember, ahogy akar!
- Még is, miért lettem én féreg hölgyem?
- Tudod te azt jól, seggfej Sebastian!
- Mindegy is hölgyem ,nem ezért jöttem kegyeidhez, hogy rólam tárgyaljunk.
- Akkor még is miért jött ide Mr. Faszfej?- ültem le az asztalhoz, majd figyelmesen elkezdtem vacsorázni. Közben hallgattam Sebastian monológját.
- Hallotta a hírt, hogy a Jung család 4 tagját kegyetlenül el tették láb alól?
- Hogy ne hallottam volna! Az összes tenyésztő család a gyilkostól retteg! Hiszen nem találkozol össze minden nap a Jung család tagjaival. Olyan relytett a család, hogy a legtöbb ember meg is kérdőjelezi, hogy valóban léteznek e. Persze, a több hektárnyi mari földjük bizonyítja, hogy a család valóban él és létezik hiszen a legjobb minőségű anyagot árulják! Természetesen sok másról is híres a Jung család, de a tenyésztők körében az effajta hírnevük nagyobb.
- Kisasszony maga nagyon tájékozott!
- Tudom Sebastian!- ettem közben a vajas kenyeremet.- Szóval ezért is olyan nagy a felhajtás, hogy 4 embert is eltávolítottak a családból- ült elém.
- Hát igen, ezért is félnek a többiek, hogy hozzájuk is elmegy. Eddig is volt már ez az ember csak eddig kis halakra vadászott, ám úgy tűnik az érzéke és az ösztönei ki fejlettek és a nagy halakat vette célba vagy talán csak elege lett a pornépet írtani és nagyobb szélesebb hírnévre vágyott és lám, sikeresen elkapott 4-et is egy csapásra. Szerintem nem áll meg ennyinél.
- Addig ameddig életben marad- mondta szemeimbe nézve.
- Ezt, hogy érted?
- Egyszerű, de hosszú mese.
- Van időm- vontam vállat.
- Honnan is kezdjem?- gondolkozott el.
- Hát az elejétől, te okos- forgattam szemeim.
- Akkor isten, első nap megteremtette a..
- Mindjárt fogom a vajas kést és azzal vágom el a torkod!- emeltem fel.
- Nyugalom kisasszony!- nevetgélt Sebastian önelégülten.
- Kezd már el mesélni.
- Na szóval. Van a Jung család fejese Lee akiről tudni kell, hogy Kínából jött Japánba és ott már neves mari tenyésztő volt az öreg. 5 fia és 2 lánya született és vagy 30 unokája van. Persze, van pár nem vér szerinti. Az egyik lánya Julia akinek a férje Peter egyik nap a 30 mari termesztő helyből a nyugati szélsőnél volt, mikor a gyilkosunk a titkos helyet megtalálva végzett vele és a hulláját a fagyasztóban találták meg később. Át jutott a védelmi rendszeren és csak arra várt, míg Peter oda megy abba az egyetlen mari termesztőbe. Szóval gyilkosunk egy igen intelligens és türelmes típus, aki minden percet megtervez és vár a megfelelő pillanatra. Később a keleti tanyán végzett Juliával és kettő lányával Amaya-val és Rosali-val. A fiai életben maradtak mivel ők nem tartózkodtak a telepen. Tehát a Jung család leány részét támadta ismeretlen okokból. Ám honnan is tudhatnánk, hogy őket egyetlen ember ölte meg?
- Onnan, hogy mindegyik halottnak egy kereszt volt a nyakába akasztva- mondtam.
- Pontosan, tehát a mi kis gyilkosunk keresztény vallású, így gyónja meg bűneit azért mert öl. Tehát könnyen sebezhető ember.
- Nem hiszem, hogy ez lenne a célja. Tény, hogy hívő, de szerintem cseppet sem hisz Istenben, csak nyugtatja valamivel a lelkét, hogy helyesen cselekszik. Hiszen a drogok tenyésztésének a prostitúciónak és a gyilkosságoknak van a legnagyobb szerepe a világban és ezeknek a dolgoknak van a legnagyobb súlya. És persze ezek azok az erkölcstelen dolgok amik nyomot hagynak az egész életünkben. Ez amolyan lelki béke lehet neki.
- Ön is sokmindent tud hölgyem!- De úgy látszik seggfejkém, hozzád képest elég keveset!
- Ez teljesen igaz.
- Szóval én, hogy is kerülök a képbe?- érdeklődtem, majd felálltam az asztaltól és elindultam teát főzni.
- Drága fejesünk, Lee vérdíjat emelt profi keresztényünk fejére. Nem is keveset. Az összes drog tanya felbolydult a hír hallatán és azonnali nyomozásba kezdtek, ám ahogy említettem a profi, semmi fajta nyomot sem hagyott. Vagy is majdnem. Pont annyit tűntetett el, hogy le tudja szűrni melyik a hülye fajta tanya. Vagy csak szimpla véletlennek köszönhetjük ezt.
- Te még is akkora információ hatalmában vagy, hogy az teljesen le buktathatja.
- Hát fogalmazhatjuk így is- vont vállat.
- Teát?- néztem rá.
- Két cukorral!- mosolygott. Még szerintem a történet felét sem hallottuk. Lehet ma már nem is fogjuk hallani.
- Igen is seggfejkém! Ám, még mindig nem hangzott el az én nevem.
YOU ARE READING
Maradj játékban! (Tsukishima Kei ff.)
ActionJapán legnagyobb maffia családjában megöltek 4 embert. A maffia vezér pedig a gyilkos fejére igen nagy vérdíjat kötött. Japán kisebb illegális drogtenyésztő csapatai közül a legfrissebb család, utána is ered a gyilkosnak aki joggal végzett a maffia...