Peter se naposledy zamyslel nad dotazem, který chtěl položit, a pak už konečně začal: ,,Mám jednu malou otázku."
,,Samozřejmě, že můžu zabít Flashe, pokud se z minula nepoučil a zase otravuje," odpověděl okamžitě Loki. Jakmile se vzdálili o blok od školy, jeho ruka konečně mohla najít tu Peterovu a propletli si prsty.
,,Fuj, jsi studený," nemohl si odpustit brunet.
,,Tak o co jde?"
,,Ona je to asi blbost, bude ti to připadat divné, nebo směšné, protože na Asgardu asi nic takového neslavíte, byla by celkem sranda kdyby jo, je to jenom takový pitomý midgardský svátek..."
,,Z tohodle se už nedostaneš. Chci vědět, o čem se mi snazíš říct," přerušil ho znova černovlásek.
Peter chvíli zadržoval dech a snažil si srovnat odpověď v hlavě tak, aby nezněla moc hloupě a přitom byla srozumitelná.
,,Valentýn," vydechl nakonec, ,,svátek všech zamilovaných. Když se ti někdo líbí, ten den je nejlepší na to, abys mu to řekl a pokud už někoho máš, tak je to jako... výročí nebo tak něco. Partneři si dávají dárky, třeba plyšáky, kytky a nebo čokoládu."
,,Čokoládu jsi mi posledně snědl ty."
,,To nepopírám. Chci se zeptat, jestli bys do toho šel."Chvíli šli v tichosti, což bylo rozhodně pro oba neobvyklé. Loki už se rozhodl a teď se soustředil jen na Peterovu hřející dlaň. Peter přemýšlel nad tím, co řekl špatně a nad čím přemýšlí Loki. Už se ho na to chtěl zeptat, ale bůh začal mluvit sám od sebe.
,,Jsem pro každou špatnost, tohle nemůže být zas tak strašné."
,,Fakt?"
V jeho očích se zeleně zablýsklo: ,,Vydržel jsen oslavu Ježíšových narozenin, tak zvládnu i tohle."Ještě se těš, Petere Parkere.
První kapitola je tady.
Tenhle drabble vymyslela dneska Payton_from_Midgard, tak schválně, jestli bude stíhat psát. Určitě se běžte podívat. Bude to krátké, ale limit je dvě stě slov, takže dvakrát tolik co ,,normálně".Kam se to asi bude vyvíjet? Jak se zachová Loki k této midgardské tradici? Jak budou slavit?
Dámy a pánové, vítejte u dalšího drabblu, jehož konec je neznámý!
Ann.
ČTEŠ
Pět dní do Valentýna
FanfictionMini drabble, který Payton vymyslela dneska - v podstatě na poslední chvíli. Peter dostal ten špatný nápad a řekl Lokimu o svátku zamilovaných. Jak se situace za pět dní čekání vyvine? Teenage Spiderfrost, takže dost chaotické duo. Enjoy.