Az egész csütörtök este kezdődött...
Már este kilenc is elmúlt és én még mindig nem bírtam elaludni. Csak bömböltettem a zenét és fel-alá járkáltam a folyosón. Még jó, hogy nem társasházban lakunk, mert már tuti feljelentettek volna csendháborításért. Szóval nagyban járkáltam a folyosón és teli torokkal énekeltem Ruzsa Magditól a Szerelmet, aztán meg sorba az összes csepegős számot, ami csak eszembe jutott. Mindeközben persze azon morfondíroztam, hogy mindjárt itt a valentin és „ó bár hozna nekem valaki egy szál rózsát, vagy csak egy köszöntő lapot"!
Szörnyű mennyire el tud néha kapni a hangulat. Aztán persze mindig jön a kiábrándulás: még mindig nincs titkos hódolóm. De az ember – pontosabban a tini lány – azért minden évben végig veszi az ismerős srácokat és azon filózik, hogy vajon melyikről derül ki, hogy titokban fülig szerelmes belé.
Ábrándoztam volna én is tovább a sok csöpögős dal között, ha a szülői szigor nem lép közbe. Szóval tizenegykor már végre ágyban voltam, de persze alvás még mindig nem lett a dologból. Fordultam balra: falióra – még 59 perc Valentin-napig; fordultam jobbra: vekker – még 58 perc Valentin-napig. Na erre már hanyatt feküdtem és nem elkezdett pityegni a mobilom!?
Izgatottan kaparintottam kezembe a készüléket. Először automatikusan az órára néztem: 23:03. Aztán lejjebb ott villogott Szanditól az üzenet:
Szandi: Mindjárt Valentin-nap!!! 😍
Én: Tudooommm. 😍
Szandi: 2-kor tali a cukiban?
Én: Hát nem Balassagyarmaton vagy?
Szandi: A felújítás miatt holnapra szabadot kaptunk. 1 órája ért be a vonatom.
Én: Akkor 2-kor a cukiban. Hozom Antit is. 😉
Szandi: Vettem-vettem. Jóccakát!!! És sok virágot holnapra xd
Én: Neked is xd
Most az ágyban ülök, kezemben a naplómmal és próbálom kiírni magamból az izgatottságot. Már fél 12 is el van, de egyszerűen nem tudok mit kezdeni magammal. Különös ez az egész. Különösek vagyunk mi, tini lányok – vagy persze az is lehet, hogy csak én vagyok ilyen lökött. Folyton az jár az eszemben, hogy milyen romantikus lenne, ahogy a mesebeli hercegem megjelenik fehér lován, és egy nagy csokor vörösrózsát nyújt át nekem. Milyen szép fordulat is lenne ez az én tündérmesémben. De végül is akár találkozok holnap a hercegemmel, akár nem, az életem attól még tündérmese marad. Az a szép az egészben, hogy ezt a mesét nem a Disney írja, hanem én magam és csak rajtam múlik, milyen lesz az a boldogan éltek örökkön örökké.
Jó, talán nem is kéne ilyeneken rágódnom, de azért olyan szép lenne, ha lenne egy titkos hódolóm. Van ebben a szóban: 'hódoló' valami egészen furcsa és megfoghatatlan, az ember már szinte szerelmes is lesz tőle – aztán jöhet a hideg zuhany: se rózsa, se lap, hódoló meg pláne nincs.
Persze tudom én, hogy a szerelem egy összetett érzés és idő kell hozzá, meg minden, de álmodozni csak szabad. Vagy nem, mert holnap kapok egy nagy semmit és Szandi meg Anti hallgathatják a cukiban a „Miért nem tetszek senkinek?" című panaszáradatot. Persze ez se fedi teljesen a valóságot, mert sokszor inkább az a bajom, hogy „Miért pont neki nem tetszek?" Na meg olyan isvaann...
YOU ARE READING
Valentin-napi nyomozás [Befejezett]
Teen FictionA nevem Anikó. Mondják, hogy kicsit őrült vagyok, na meg peches, na meg persze szétszórt... Viszont én sose élveztem az unalmas egyhangúságot. Így legalább az életem csupa kaland és baklövéseimbe mindig sikerrel belekavarnom barátnőimet is, Antit és...