Lahkumine

154 16 5
                                    

Ma jäin nimelt korraks seisma. Luke koperdas mulle otsa. 

L: "Nimelt jah?"

M: "Ma arvan ikka"

Me jõudsime kohale. Istusime ka lauda ära. 

"Nädal aega möödas"

(Me oleme Lukega head sõbrad praegu.  Saame nalja jne. Ashton käib Karruga. Mul on kool ka. Luke ei käi siin koolis. Aga ta peab minema varsti ja siis me enam ei saa suhelda. Nii on ka Karruga. Tema lähen ka teisse kooli ära. Ja see teeb mulle väga haiget.  Aga järsku helistas keegi mulle. Kes see mu oli kui Luke. Ma vastasin sellele. )

L: "Tsau"

M: "Tsau"

L: "Kuule, mul on suga vaja rääkida, aga mitte telefoni teel, saame palun kokku pargis?"

M: "Jah"

Panin kõne kinni. Toppisin ka riidesse. Kuna oli libe õues, siis ma pidin saapad jalga panema. Ma panin siis. Võtsin oma telo ka kaasa. Kõndisin siis parki. Kui ma kohale jõudsin, ei olnud Luke veel kohal. Aga siis ma nägin kuidas ta tuleb. Me tegime kalli. Me jalutasime metsa. 

M: "Luke mis sa mulle rääkida tahtsid?"

L: "Ma lähen ära! Ja siis me ei saa rääkida enam ega sõbrustada!"

M: "Oota, nii kohe?"

L: "Jah"

M: "Me saaksime sõbrad ikka olla ju!"

L: "Ei me ei saa olla."

M: "Aga.... Sa ju ütlesid, et me oleme igavesti sõbrad"

L: "See oli siis, kui ma ei teadnud, et ma ära lähen"

Mul tulid pisarad silma kohe.  Aga Luke tegi mulle kalli ja pani jooksu. Ma ei teadnud kuhu poole minna. Aga lõpuks leidsin kodutee  üles. Mul tulid lihtsalt suured pisarad. Ta lihtsalt jättis mind sinna. Mul ei olegi enam sõpru. :( Karru läheb ära, Ashton ja kõige parem sõber "Luke" Ma ei suutnud enam midagi teha. Ma jäin oma voodisse magama. Ärkasin hommikul suht uniselt. Panin kähku riide, kuna mul süüa ka vaja. Läksin hambaid pesema ja ss sööma.  Peale seda läksin ma bussijaama. Kuna mul läheb buss sealt. Sõidab umbes 30 minta. Buss jõudis kohale. Ma istusin aknaäärsesse kohta. JA kohe panin telost muusikat. Noh panin kõrvakad ka. Ma tuletasin mälestusi, mis meil oli Lukega. Laulsin ka kaasa.

-Mälestused-

Me Lukega olime Bowlingus.  Me mängisime seal natuke lolli. Järsku lihtsalt meid visati sealt välja.  Me naersime. Me mõtlesime ka ujuma minna siis. Seda ka tegime. Ma pritsisin Luke, aga tema tuleb ja lükkab mu vees pikali. Peale seda läksime me ta kontserdile. Seal ma pidin minema lavale. Ma pidin tantsima seal. Pärast ma viskasin end rahva hulka ja kõik võtsid mind ilusti vastu.

-Mälestused läbi-

Mul tulid pisarad silma. Buss jõudis kooli juurde. MA läksin uksest sisse ja garderoobi. Seal olid ka 9 a klassi poisid. Nad nägid mind ja naersid. Ma kõndisin trepist üles nüüd. Järsku poisid tulid ja võtsid mu käest kinni.

M: "Mida te tahate must???"

Kert: "Noh kus sul nüüd see Luke on?"

M: "Pole teie asi!"

Sten: "Ah, et ei ole ve?"

M: "Ei ole jah"

Nad surusid mu vastu seina. Sven ja Kert hoidsid mind kinni. Sten tahtis mind suudelda. Ma ei tahtnud just. Siis ta lõi mind ja ma kiljatasin korra. Aga siis ta sai mind suudelda. Kell helises.

Sten: "See pole viimane kord"

Nad läksid. Ma jäin põrandale istuma. Mul tuli nutt ka peale. Ma ikka sain kuidagi klassi minna. Õps ei teinud välja.  Tunnid said läbi. Ma kõndisin koju jalgsi. Olin kuskil maja juures, kui jälle poisid jõudsid. Nad võtsid mu kätest ikka ja jälle. Ma punnisin vastu.

M: "JÄTKE MIND RAHULE"

Kert: "Ütle kus su Luke on?"

M: "See ei ole teie asiii!!!"

Sten: "Sa tahad jälle v?"

M: "Mine perse!"

Sven: "Ouu tüdruk, sina ütled selliseid sõnu alles siis, kui sa saad Stenilt suhu eks!"

Sten: "Oh lahe oleks küll siis"

M: "Jätke mind rahule!"

Nad hoidsid jälle mind seina küljes kinni. Ja ss Sten jälle suudles mind. 

Sten: "Nii sa oled mu tüdruk nüüd"

M: "Unista"

Sten: "Tuled mõlisema v?"

M: "EI"

Sten: "Siis jah, oled"

M: "Jah siis"

Mul tulid pisarad. Nad lasid mu lahti ja ma jooksin koju. Ema küsis kohe mis juhtus jne. Isat see ei huvitanud. Ma läksin oma tuppa. Panin ukse lukku. Läksin Fb. Sten oli sinna pannud: Oh jeah, sain täna Enelilt seksiii :D

Ma lihtsalt nutsin. Aga järsku tuli mu telole sõnum. Ma imestasin, et see oli Lukelt.

Kallis Sofi! Ma tean, et sa oled kurb. Aga midagi pole teha. Ma igatsen sind väga. Ja kuidas sul läheb koolis? Ma tean, et ütlesin, et me ei saa sõbrustada. Aga saame sõnumeid saata!

Ma kohe vastasin ta sõnumile.

Kallis Luke! Muidugi olen ma kurb ja sa ei kujuta ette, kui kurb. Ma igatsen ka sind. Koolis on kõik väga sittasti. Palun saada mulle sõnum tagasi!

Saatsin selle ära. Ta saatis peagi ka kohe.

Mis koolis juhtus siis?

Saatsin vastu

Need poisid, Sven, Sten, Kert. Nad kiusavad mind. Küll hoiavad mind kinni ja lasevad Stenil mind suudelda. Siis Sten sundis mind vägisi temaga käima. Ma lihtsalt ei suuda, ma arvan, et varsti on mu elul lõpp. 

Ma pidin ootama, kuni ta mulle vastu saatis,

Ei seda sa küll ei tohi teha. Sa pead andma politseisse selle asja. Ma ei luba sul ära tappa end. Kuna sa oled maailma kõige armsam tüdruk, kes mulle meeldib. Ma mõtlen sulle koguaeg. Vahepeal isegi tuletan meie mälestusi meelde.

Ma mõtlesin mida vastu saata.

Luke, aga mina armastan sind.  Noh, seda ma tean, et sina minu vastu ei tunne sama. Ma lihtsalt nutan õhtul, kui ma sinule mõtlen.

Kas sobib??? Sõnu tuli 895. Õelge oma arvamus ka siia! 

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 25, 2014 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

TeismelisedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang