Herään äitini huutoon alhaalta olisi aika nousta, en jaksanut jäin sänkyyn makaamaan sitten pakotin itseni ylös, läksyt pitäisi tehdä kerkesin tehdä vain matikan noh teen enkun sitten koulussa. Otin mustat college housuni ja vedin ne jalkaan otin myös vaalean punaisen paidan jossa on viivoja (😅),kun olin valmis lähdin alas otin takin kengät ja huusin heippa, nyt kävelen pitkää pihatietä linkkipysäkille siellä ei ollut ketään onneksi, en jaksanut olla sosiaallinen lähdin aina viime tingassa mutta kerkesin silti joka kerta bussiin sieltähän se tulee oli jo aikakin melkein jäädyin! Nousen bussiin ja menen automaattisesti kaverini viereen istumaan 'moi' huikkaan nopeasti ja kaivan kännykän esiin.
Matka kuluu aina niin nopeasti, 'mennään katokseen' sanon ja kävelemme katokseen, muodostamme kaverieni kanssa pienen ringin ja kaikki on vaa lähinnä puhelimilla sitten kellot soi ^jes!^ ajattelen ja työnnyn tungoksen läpi sisälle. Astun luokkaan tervehdin kavereitani ja menen paikalleni istumaan ^matikkaa huoh...^ teen tehtäviä tylsistyneenä. Vihdoin tunti loppui nyt mennään välkälle 20 minuutin sillon saa mennä saliin,otan takin kengät ja pipon sitten lampsin eteiseen .
Ruokailu
Astun ruokalan ovista sisään ja kun menemme ruoka linjastolle kaverini läiskyttää kasvissosekeittoa päälleni kävelen tämän kanssa kahden muun kaverini luo ja asetamme tarjottimet pöytään 'mää meen vessaan' huikkaan juoksen vessaan otan paperia pyyhin naamani kasvissosekeitosta ja katson itseäni peilistä yritän saada itsestäni edes vähän ihmisen näköisen.
Nyt menin takaisin ruokalasn ja tuijotin vain yhtä ihmistä kun kaverini keskustelivat jostain turhasta.