Astun koulun ovista sisään ja otan kengät pois,otan ne käteen ja lähden lampsimaan kohti luokkaa ^huoh^ yksi tylsä koulupäivä edessä kävelin kaverieni kanssa luokkaan katson luokan perälle luistimeni olivat siellä ^onneksi^ en luistelisi koulun luistimilla!
Matikan tunilla vain mietin kaikenlaista sain itseasiassa huimat kaksi lasku tehtyä, nyt olisi salivälkkä lähdin kaverieni kanssa kohti ulko ovia ja sitten hetkeksi kylmään ja pian liikkahalliin sisälle,pelasimme lentopalloa tai no heittelimme sitä ja syötimme emme varsinaisesti pelanneet.Ääh! Koulu jatkuu siinä ei ole mitään ihmeelistä..
Skipataan 19.2.2020 suoraan liikka tuntiin sillä en muista edellisistä päivistä lähes mitään
Pelasimme sählyä olin vaihdossa kun minut käskettiin kentälle pinkaisin ylös ja lähdin pelaamaan, hetken päästä kuitenkin kun menin takaisin vaihtoon,minua alkoi huimata vedin happea mutta hengitykseni ei tasaantunut ystäväni rauna tuli luokseni "onko kaikki hyvin" rauna kysyi huolissaan "musta tuntuu että saan paniikkikohtauksen.." sain sanotuksi. Näin raunan ilmeen hän rauhoitteli minua ja sitten salla käski hänet kentälle hetken päästä minusta tuntui että pyörryn siihen paikkaan, salla oli aika lähellä silti lähdin pukkareihin salla tuli sinne ja sanoin jotain ja paasasi en voinut keskittyä melkein heti kun hän lähti pyörryin. Nousin istuma asentoon kuulin askelia hätäännyin sitten näin että ovista tuli ystäväni ava "ootko kunossa" ava kysyi ja istui viereeni,nojasin häneen olin pyörtymässä taas mutta en pyörtynyt. Liikka tunti loppui muut tytöt tulivat pukkariin ja auttoivat minua kävelin avan ja sohvin kanssa koululle,olen kiitollinen että he kävelivät kanssani tilani ei ollut kovin vakaa sitten päästiin koululle. Ava ja muut yrittivät tyrkyttää minulle välipalakeksin palaa ei ollut nälkä. Sitten vielä ruotsin tunti ja vihdoin kotiin juoksin piha mäen alas ja menin omaan huoneeseeni ja lösähdin sängylle. Mikä päivä.
Joo yritän olla aktiivisempi tän kaa ja kirjottaa myös mun toisia kirjoja,ei hirveesti oo motii ollu viime aikoina. Juuh mutta yritän olla aktiivisempi juuh.