Herään nousen säädän lähden kouluun.
Seisoskelin kavereitteni kanssa katoksessa odotimme että kellot soivat ja pääsisimme sisälle,vihdoin juoksen sisälle olin taas jäätyä elävältä vaikka ei ollut edes kylmä!
Teimme koulussa jotain tylsää perus juttuja,tämä oli muuten viimeinen päiväni koulussa koska lähtisin huomenna 6.10 bussilla kohti lappia ^hienoa^. Sanoin heippa kavereilleni avalle,raunalle,sohville,mintulle,pihlalle,jennylle lauralle ei tarvitsi vielä menimme samalla bussilla. Nyt piti sanoa heippa laurallekkin sanoin heippa ja lähdin bussista itseasiassa sovimme että lähtisimme vielä kävelylle myöhemmin, siis otan hoitokoirani mukaan koska en saa omaa, meillähän on jo kissoja ja kani. "heippa!" Huikkasin ja lähdin ulos ovesta juoksin naapuriin asti olin niin iloinen en tiennyt parempaa kuin lenkit sen kanssa! Hain koiran ja lauran käytiin kävelemässä ja vein koiran takaisin naapureille haikein mielin sanoin heippa kolmelle muulekkin koiralle en näkisi niitä viikkoon! Lähdin kotiin ja tein läksyjä,sitten soitin kaverilleni kuvapuhelulla nimittäin hän sanoi että minun pitää soittaa kun rupean pakkaamaan, hän varmistaa että en unohda mitään. 😂Juteltiin samalla ja kaverini lähti koiransa kanssa lenkille päätin liittyä mukaan ja etsimme yhtä kadonnutta koiraa yhdessä olimme todella surullisia kun emme löytäneet sitä etsimme ainakin 3h! Ja sitten pysähdyimme risteykseen jossa tiemme erosivat. Halasimme (vrm ainaki 3😂) olimme läheisiä meillä tuli ikävä toisiamme. Olin surullinen en näkisi ystäviäni viikkoon! Olivsilti ihanaa päästä lappiin! Rakastin lappia! Vaivuin uneen...
Moikkelis eli siis tää on aika lyhyt nyt mut jooh ja toi biisi tossa ylhäällä.