Q&A #5

186 11 34
                                    

Ja:Hej!
Witam w kolejnym Q&A no i niestety jest z nami ta nadęta księżniczki, czyli Audrey, bo jest do niej pytanie , więc jeśli chcemy żeby Audrey szybciej poszła to pierwsze pytanie będzie do niej, a potem może spadać.

Audrey:Jest takie coś jak "kultura. "

Ja:Jest takie coś jak "zamknij twarz, bo w nią dostaniesz", więc lepiej się przymknię i siedź na ttmych swoich czterech literach.

Wszyscy oprócz Audrey:Śmiech.

Mal:Uhu. No brawo, uczysz się dziewczyno.

Ja:To dlatego, że mam idealny wzór do naśladowania .
Dobra pierwsze pytanie dla Audrey, czyli Królewny od siedmiu boleści od:
Kaja7555

Czemu jesteś nadętą księżniczką?

Audrey:
Nie jestem  nadętą księżniczka tylko ta głupia dziewczynka mnie tak nazwała.

Ja:
Przepraszam? Jak ty mnie nazwałaś?
Uwierz, że to był błąd.

Audrey:
a dlaczego niby?

Mal:
Justyna ma rację. To był błąd.

Ja:
Posłuchaj, mogę być albo dobra , albo też nie za bardzo więc jeśli chcesz ujść z życiem to zabieraj te swoje nadęte cztery litery i wynocha stąd, bo obiecuję Ci, że jeśli w ciągu pięciu sekund stąd nie wyjdziesz to za pół godziny będziesz już leżała na łóżku szpitalnym nieprzytomna. Chcesz tego?

Audrey:
Groźby.

Ja:
Ostrzeżenia.
Wyjdziesz stąd , czy mam Cię sama wynieść?

Audrey:*wychodzi*

Ja:No nareszcie.

Wszyscy:*Patrzą na mnie (Justynę) *

Ja:Co?

Uma:Nie wiedzieliśmy, że potrafisz być taka... No taka...

Ja:Ostra?

Uma:No.

Ja:Powiem tak:
Potrafię być gorsza, ale szkoda mi moich sił na nią.

Mal: Ale dlaczego taka jesteś?

Ja: Zawsze taka byłam, okej?!?
Sorki uniósłam się. Możemy przejść do pytań, proszę?

Mal:Jasne.

Ja: Pytanie do mnie od:
Kaja7555

Czy shipujesz Diabolinę i Hadesa?

Ja:Powiem tyle, że jeśli Mal jest i córką i jeśli ona będzie chciała żeby jej rodzice byli razem , to tak napewno będzie, bo Mal zawsze dąży do celu i zdobywa rzeczy, które normalnie są niemożliwe do zdobycia.
A , czy shipuje? Myślę, że tak.

Mal:Dzięki.

Ja:A mianowicie to za co?

Mal:Za to, że powiedziałaś, że dążę do celów.

Ja:Drobnostka.
Dobra pytanie dla Mal od:
Mistress_of_Evil

Ile miałaś lat kiedy Ojciec Cię zostawił?

Mal:Zdaniem taty to on zostawił mamę, ale wracając do pytania to jakieś cztery.

Ja:Okej i kolejne pytanie, które może być trochę ciężkie więc lepiej niech ktoś trzyma Diabolinę.

Diabolina: Mnie? A dlaczego mnie?

Ja:Zobaczysz.
Pytanie dla Mal od:
Mistress_of_Evil

Q&A z postaciami z NastępcówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz