"Sen de o alevlerin arasında yanacağını bile bile dans ediyorsun."
______________________________________________
Uyandığımda saat öğleye gelmek üzereydi. Kerem beni bırakmadığı için otelde kalamamıştım.
Yataktan çıkıp banyoya gidince kömür rengi saçlarımı tarayıp tepeden bir at kuyruğu yaptım. Aynadaki yansıma önceki günlere karşı daha iyi görünüyordu.
Musluğu açıp soğuk suyu tenimle buluşturunca irkildim.
"Ne zaman bitecek?" diye sordum kendi kendime. Babam öldükten sonra üvey annem şirket bana kaldığı için sürekli canımı acıtıyordu. Babamın ölümünü yüzüme vurarak beni dibe batırmaya çalışıyordu.
"Üzgünüm Feride Erdem, ben Sedat Özer'in kızı Arya Özer." dedim kendi kendime.
Başkasına ne kendimi, ne ailemi, ne de hayallerimi yedirirdim.Banyodaki işimi halledince mutfağa gittim. Kerem'in kahvaltı hazırlamış olduğuna dair hayallerim mutfağa gelince anında uçuverdi. Bırak kahvaltıyı kerem bile yoktu ortalarda.
Uyuyor olduğunu düşünerek odasına doğru yöneldim.
Duvarlarda küçükken çizdiğimiz tuvaller vardı.Odasına geldiğimde sertçe kapıyı açarak "Kerem Altay! Uyan." diye bağıracağım sırada ikimizin de dudaklarından tiz bir çığlık koptu.
Hemen arkamdan kapıyı kapatıp dışarı çıktım."Kızım öyle öküz gibi kapı mı açılır? Gitti bütün özelim." diye çemkirdi içerden.
"Ay ben ne bileyim. Ayrıca evde ben varken sen neden boxerla duruyosun?" diye cevap verdim.
"Ne yapayım yani üzerimi başka türlü değiştirmek için yol olduğunu zannetmiyorum."
"Üf tamam boşver. Ben kurt gibi açım ve sen hala bir şeyler hazırlamamışsın."dediğim sırada kapı açıldı.
Kapı açılır açılmaz gözlerimi sımsıkı kapattım. "Git çabuk üstünü giy Kerem." diye cırladım.
"Yanına boxerla çıkacak kadar da değil Arya Özer." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLAR KADAR
ChickLitGözlerimi birbirine kenetlenmiş ellerimize çevirdim ve parmaklarımı daha çok sıktım. Derin bir nefes alıp "Beni ne kadar seviyorsun?" diye klişe bir soru attım ortaya. Nefesimi kesecek bir cevap beklemiyordum. Kesildi. Tam o anda nefesim kesildi. H...