ჯიმინის პოვ:
დილის 7 საათი იყო, მაგდას ეძინა, ეტყობოდა რომ ახლა ვერაფერი ვერ გააღვიძებდა. ყველაფერი რიგზეა და გეგმის მიხედვით მიდის, მაგრამ ბავშვებს რა ვუყო, მეცოდებიან დედის კვნესას ვერ მოვასმენინებ ამდენი ხანი, რადგან დღეს გაჩერებას მართლა არ ვაპირებ...მაშინვე დედაჩემი და ჩემი სიდედრი გამახსენდა, და დავრეკე დედაჩემთან რომ ბავშვების დატოვება მეთხოვა. როცა ზარი გავიდა მოვტვინე რომ კითხვებს დამისვამდა და რა მეთქვა დედა დღეეს მაგდა უნდა მოვ**ნა და ბავშვებს დაიტოვებთქო?? არა, არა და არაა... გამორიცხულია სხვა რამე უნდა მოვიფიქრო, ვთქვი და გავთიშე.
მოდი ჰოსოკს და სუმინს დავურეკავ...
*ჯიმინის წარმოდგენა როცა მათთან დატოვებს ბავშვებს*
ჰობი: ვაიმეეე ბავშვებიიი ბავშვებიიიი *და დაიწყო წივილი* სუმინი: აბა ბავშვებო ცეკვა გიყვართ? *და ეშმაკური სახე*
ბოლოს კი ბავშვები გაგიჟებულები დაბრუნდებოდნენ.
*დასასრული*
ჯიმინი: არა, არა ამას არ დავუშვებ, მაგდა მომკლავს, მაართლა მომკლავს...მოდი მინს და ნამჯუნს დავუტოვებ თქვა და წარმოიდგინა.
*მინთან და ნამჯუნთან*
ჯიმინმა კარზე დააკაკუნა და 5 წუთი ელოდა, თუ როდის გაუღებდნენ კარებს. ისინი კი საცვლების ამარა გამოვიდნენ, მინს კი პირზე ნამჯუნის სპერმა ჰქონდა, მე ბავშვებს თვალები დავახუჭინე.
*დასასრული*
ჯიმინი: არაა ბავშვები ზედმეტად პატარები არიან, ამას ვერ ვაყურებინებ ვთქვი და თავი გავიქნიე.მხოლოდ სოჯინი და იუნგიღა დარჩნენ.
*სოჯინთან და იუნგისთან*
როცა ბავშვებს მივიყვან, ალბათ ისე დაასერიოზულებენ ვეღარ ვიცნობ, შუგას თან სიწყნარე უყვარს, ცალკე მაგდა მიმაკლავს როცა ბავშვებს ეგრე დაინახავს დასერიოზულებს.
*წამოდგენების დასასრული*ჯიმინი:ამას ვერ დავუშვებ. ახლა რაღა ვქნა ვთქვი და თავში ხელები წავიშინე - გამორიცხვის მეთოდით რომ გავაკეთო? - ოთახში დავიწყე სიარული, ისე რომ მაგდას არ გაღვიძებოდა - ნამჯუნი გამორიცხულია, შუგა ზედმეტად სერიოზულია, ისევ ჰოსოკი ჯობია, იმედია მაგდა ოდესმე მაპატიებს - ვთქვი და ჩავიცინე, ბავშვებთან გავედი, ჩავაცვი გავამზადე, მაგდას კიდევ ეძინა... მეც მეტი რა მინდოდა გეგმის მიხედვით მივდიოდი.
ბავშვები სუმინთან და ჰოსოკთან წავიყვანე. ჩვენი დანახვა ისე გაუხარდათ ლამის წაგვაქციეს. თანაც სუმინი ორსულადაა და ლამის ბავშვი გააჩინა ბედნიერებისგან. მოკითხვას რომ მოვრჩით, სუმინმა მკითხა:
სუმინი: მოიცა და ჩემი დაქალი სად არის?
ჯიმინი: სძინავს... - მოკლედ ვუთხარი რამაც გააკვირვათ.
ისინი: და თქვენ რამ შეგაწუხათ ამ დილა ადრიან? - მკითხეს ეშმაკურად.
ჯიმინი: მოდით ახლოს - ვუთხარი და ახლოს მოვწიე - დღეს მე და მაგდას განმარტოვება გვჭირდება ჰომ გესმით? - თვალი ჩავუკარი ეშმაკურად.
ისინი: აააააა... აი რაში ყოფილა საქმეე და ბავშვების დატოვება გინდა? - მკითხეს მათ.
ჯიმინი: ზუსტად მიხვდით ძმებო... - ხელი დავატკაცუნე თანხმობის ნიშნად.
ჰობი: კარგი ძმაო რა პრობლემაა ჰომ იცი შეგიძლია გვენდო - მე კი ისეთი სახით შვეხედე გაგვეცინა.სუმინი: იცოდე ჩემი დაქალი ძალიან არ გადაღალო - მითხრა და სამივეს გაგვეცინა.
მე: მაგას ვერ შეგპირდებით😈...
მოკლედ საღამოსკენ გამოგივლით და ბავშვებს წავიყვან ან უფრო კარგი იქნება თუ თქვენ მოხვალთ, ოღონდ ასე 8-9 ისკენ, მანამდე არ მოხვიდეთ თქვენთვისვე აჯობებს.
ისინი კვდებოდნენ სიცილით და თქვეს: ეეეჰ საწყალი მააგდააა...
მე: კარგით წავედი მე საქმეები მაქვს... - ვუთხარი და დავემშვიდობე.
აააი დაგიბრუნდით მალევე მეორე თავიით...💖💖💖 გამაგებინეთ აუცილებლად როგორია, და დაავოუთეთ, ამის მიხედვით დავდებ მესამეს და 18+-სს 😉😆😈... მიყვარხააართ🥰🥰🥰