ჯიმინის პოვ:
როცა სახლში შევედი, მაგდას ისევ ეძინა, ამიტომ მეც უცბად გავიხადე და გვერძე მივუწექი, თითქოს გარეთ არც ვყოფილვარ... ნახევარი საათი მისი სახის ყურებაში გავატარე და იმის გარკვევაში თუ ამდენ ხანს რატომ მალოდინა, მაინც და მაინც უნდა გავბრაზებულიყავი?! არაუშავს ეს უფრო მაწყობს...ჰაჰა
ამდენ ფიქრში მაგდასაც გაეღვიძა.- გაიღვიძე საყვარელოო? - ვუთხარი დამპლურად.
მაგდას პოვ:
-კკ...კიი რაიყო? - ვკითხე გაოცებული სახით, თითქოს არ ვიცოდი თუ რატომ მკითხა.- არაფერი უბრალოდ ხომ არ დაგავიწყდა გუშინდელი?
- რაზე ამბობ საერთოდ არაფერი მახსოვს, გუშინ ღამის 5ზე რაც ვილაპარაკეთ - აააიშ!! რატო ენა არ მომტყდება, რას დავუკონკრეტე საათი, რა მინდოდა გავიფიქრე ჩემთვის...
- აჰააამ ესეიგი არ გახსოვს?? - მკითხა სმირკით.
- აააარააა - ისე ვუთხარი, მეც რომ ეჭვი მეპარებოდა ჩემს ნათქვამზე.
- მაშინ მოდი გაგახსენებ - მითხრა და ჩემს ზემოდან მოექცა.
- კი მაგრამ ბავშვები... - და ტუჩებზე თითი მომადო რომ გავჩუმებულიყავი.
- ვიცოდი ამას რომ იტყოდი, ნუ ნერვიულობ ყველაფერი მოგვარებულია, საიმედო ხელში არიან...
- ოღონდ სუმინთან და ჰოსოკთან არააა - ვთქვი ამოხვნეშით მან კი დამნაშავე ბავშვის სახით შემომხედა - ააანუ მანდ არიან?
- არ აქვს ახლა მაგას მნიშვნელობა საყვარელო... - მითხრა და უფრო ჩამოიწია ჩემსკენ.
მან ჯერ ნაზად დაიწყო კოცნა, მაგრამ მალევე გადავიდა ღრმა და ვნებიან კოცნაზეც, ამოსუნთქვის საშუალებასაც არ მაძლევდა იმდენად იყო მონდომებული. ენას პირში დაასრიალებდა და უკანალზე ხელებს მჭიდროდ მიჭერდა. მაგრად მეკვროდა და მის ერექციასაც ვგრძნობდი უკვე, ჰაერის ჩაყლაპვის უფლება მომცა, შემდეგ კი კისერი დამიკოცნა და ზასოსების დატოვებაც დაიწყო, ეს ისეთი სასიამოვნო და კარგი იყო, რომ მხოლოდ ვკვნესოდი და უკვე დასველებაც კი მომესწრო... თურმე როგორ მომნატრებია მისი შეხება...