Pov: Asta
Acesta intrã în baie, lãsându-mã singur. Ce doamne iartã-mã am fãcut?...
Eu: Ce naiba sã-mi amintesc?!strig eu.....cum sã-mi amintesc, știu doar cã ne uitam la un film, iar ochii mei deveneau mai grei, și apoi...și apoi....întuneric. Super...poate ãsta m-a violat și eu habar n-am...
Yuno: Nu se numește violat dacã, ți-a plãcut, sã știi. Tresar când îl aud, ce repede a terminat dușul.
Eu: Ce mi-a plãcut? spun eu nesigur pe mine.
Yuno: Ghici! Acesta se duce la dulap, ca sã ia haine, avea un prosop în jurul taliei. Mai erau câțiva stropi, ce îi curgeau pe corpul sãu, ce arãta ca a unui zeu. Se vedea cã face multe exerciții, și.... Îți place ce vezi?!
Eu:CE??? spun tare. Nu, normal cã nu-mi place!
Yuno: Dar, fața ta roșie spune altceva.
Eu:Cum adicã roșie? Nu, nu e...acesta îmi aratã oglinda și mã uit. Eram tot roșu. Am fugit la baie, încuind ușa. Deschid apa, și încep sã mã spãl...cum adicã Îți place ce vezi?, mai era și sigur pe el, dar avea un corp super. Apa fierbinte curgea, iar eu mã gândeam ce s-a întâmplat asearã. Cum mã gândeam eu la posibile scene, încep sã mã simt ciudat. Mã uit în jos și vãd cã sunt, tare? Da, este normal...Ce dracu?...doar pentru cã m-am gândit la ce mi-a fãcut și la corpul sãu...mn...rezolv problema și ies din duș. Ies și vãd cã a plecat. Mã uit prin dulapul sãu și vãd cã pantaloni îmi sunt prea mari. Vãd o pereche de boxeri noi. Îi iau și mai i-au și un tricou și cobor jos. Nu-l vedeam. Cred cã a plecat, nu cred cã se va supãra, cã mã plimb așa prin casã. Doar el m-a lãsat singur. Mã duc la frigider, îmi i-au pizza, care era acolo și mã duc pe canapea și încep sã mã uit la un serial.
Pov: Yuno
Am ieșit ca sã mã întâlnesc cu oni-san. Am mers prin pãdurea deasã, la castelul tatei , care va deveni al meu când îmi voi gãsi perechea deoarece dacã perechea va deveni a ta, vei deveni mai puternic, așa cã tata a spus cã dacã nu-mi voi gãsi perechea nu voi domni ca rege pe acest teritoriu. Fratele meu mai mare putea sã i-a tronul, doar cã el este un Alpha Dominat, Cum eu sunt un Alpha Dominant eu preiau îndatoririle. Dar el putea sã ia, totuși. Adicã eu nu mã supãram, dar el a spus cã este mai bine așa, și cã are încredere în mine.Îl vãd lângã un copac din grãdinã.
Eu: Hey!
Hiro: Hey frãțioare!
Eu: Mai chemat, nu?
Hiro: Da, despre bãiat...
Eu:Ce ai aflat? Este un fugar, nu?
Hiro: Da, dar este ceva ciudat la el ?
Eu: Ce?
Hiro: Nu știu, dar nici despre regat nu mai primim vești,dar am înțeles cã regele a dispãrut, poate...
Eu: El a vãzut sau știe ce s-a întâmplat cu regele?
Hiro:Da!
Eu:Hmm, cred cã îl voi mai ține..Pa...spun și plec...
Nu ãsta este adevãrul Yuno!spune Kuro...mai taci!
Alpha-dominant:este cel care dominã.El moștenește gena tatãlui mai mult;
Alpha-dominat: cum cred cã vã dați seama, este cel care este și omega.Dacã tatãl este un alpha-dominant iar mama un omega sau chiar un alpha-dominat, el va moșteni mai mult gena mamei. De obicei, aceastã genã, dominatã se aratã doar în fața perechii.
VA URMA!
Sper cã va plãcut!
CITEȘTI
My love alpha
WerewolfUn alpha fără amintiri,Asta este găsit de regele alpha cu inimă înghețată,Yuno și adus în castelul său.Yuno tot încearcă să se schimbe și îl ajută....la început nu se suport..dar simt ceva ciudat...ceva ce nu au simțit vreodată,iubirea....Asta își v...