→ Hoofdstuk 5 ←

56 3 0
                                    

Amber p.o.v

~ Dag van de behandeling

Mijn ouders, Samuel en Ik lopen met z'n vieren het Ziekenhuis binnen. Mijn ouders gaan melden dat we er zijn en dat gaat zo te zien nog lang duren....Want die rij is gewoon echt niet normaal..... "Amber, zullen we naar de kantine gaan?" Terwijl hij naar de rij kijkt. "Ja, is goed maar effe tegen mijn ouders zeggen. Mam, Pap, Samuel en Ik gaan naar de Kantine dus we zien jullie zo wel!" Mijn ouders knikken en we lopen naar de kantine. "Samuel, ik haal wel, wat wil je?" En ik kijk Sam vragend aan. "Als je het niet erg vindt, IK zei dat we iets gaan drinken dus IK betaal" Zegt hij steeds met de nadruk op 'ik'. "Okay, omdat jij dit sowieso gaat winnen maar de volgense keer betaal ik, maakt niet uit wat!" Roep ik volgens mij? Want alle mensen kijken me aan. Samuel staat in de rij als er een klein meisje bij mij komt staan van ongeveer 6/7 jaar oud. "U bent toch de vriendin van Samuel van B-Brave?" Omg zo een schattig kind♡ "Nee, ik ben de vriendin niet van Sam maar wel zijn beste vriendin" En ze kijkt me heel schattig aan met van die puppyogen. Samuel, neem een zakje chips en appelsap mee 2x a.u.b want er zit hier een hele leuke fan naast me van jou, kijk om" Ik druk op verzenden en binnen 5 seconden kijkt Samuel om. Samuel komt aanlopen met een dienblad. Twee bekertjes, vier zakjes chips en 3 flesjes Appelsap. "Voor wie zijn die bekertjes?" En ik kijk vragend naar naar de bekertjes. "Voor je ouders, ik ga ze wel even geven en legt zijn portemonnee op tafel. Ik stop er een briefje van € 20,- erin, want ik zei alleen voor mij en hem en hij heeft wat voor iedereen gehaald. Hij pakt zijn portemonnee en legt hem terug in zijn zak. Het kleine meisje heeft nog wat foto's genomen met ons en wou eigenlijk het eten niet aannemen maar naar veel zeggen van "het mag...neem maar" heeft ze het met veel moeite aangenomen en is ze na nog een kwartiertje bij ons zitten weer naar haar kamer gegaan. Haar naam is trouwens Bella, en ze ligt op de 2e verdieping, kamer 07. Mijn ouders komen aangelopen. "Schat we kunnen gaan naar de Kamer, op de 2e verdieping, kamer 17" Zegt mijn Vader en we staan op en lopen naar de lift. Het begin van een nieuw Avontuur.....

the bucket listWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu