Merhaba yine hayatım boş geçiyor yine, eminim sizinde aynıdır
neyse ilk önce kendimi tanıtayım.
Ben Blue soyadım Deniz yani türkçede mavi anlamına gelen bir ismim var isminin hikayesini anlatayım hadi ısrar etmeyin anlarıyom.Aslında çok uzun bir hikaye değil annem Türk, babam Türk ve tabiki de bende Türküm sadece annenin dış ülke merakından geliyor ismimin anlamı yani annem ve babamın en sevdiği renk mavi ve annem de İngilizce hayranı olduğu için ismimi İngilizce mavi yaptılar.
Neyse adımın hikayesini de ögrendiginize göre asıl hikayeme geleyim ben şuan karantina daki zeynep im ve Onurumu arıyorum evet sacmaladım okulda ilk günüm ve hic heyecanlı değilim neden çünkü orası bir okul ve hangi insan okula giderken heyecanlı olabilir ki?
Ve o an hic heyecanlı değilim. Evet okula girmiş bulunmaktayız ne kadar güzel.
Üstümde normal özel okul forması ve her zaman o okul formasını kapatmak için herşeyi yapabilecek kurtarıcı meleğim sweat im normal bir kız gibiyim şansa bak, saçım topuz, ne yani okula giderken sacimi yarim saat şekil vermeye mi calisicam saçmalık.
Neyse size biraz yeni okulundan bahsedeyim. Devasa büyüklüğünde bir basketbol sahası ve sıkça oturmak için banklar ağaçlar böcekler bizde böyle sizde, neyse konudan şaşma Blue konudan şaşma seni buraya eğlen yada arkadaşlar edin diye yollamıyolar ders çalış ders çalış ders çalış tabiki de çalışıyormuyum hayır.
İçeri girdim ve müdür yardımcısının odasına gittim sınıfımı öğrenmek için ve öğrendim sınıfım 10 / D ne kadar güzel bir sınıf şubesi bu ya soyadım la ayni harfi taşıyor ne kadar sevindim anlatamam.
Sınıfı buldum bir sıraya oturdum ve bir gariplik vardı herkes benden yaşça küçük ya ben ne kadar aptalım 10/D yarine 9/D te girmisin offffff.
Eski sınıfımı arkada bırakıp yeni sınıfıma gidiyor dumki aman Allahım ya niye ben salağın teki üstüme kahve döktü hemde en sevdiğim.
"Çok çok özür dilerim yanlışlıkla oldu. " ya bide yanlışlıkla diyor ya bilerek olmasını beklemiyordu.
"Yani bilerek olmasınımı bekliyordun. "Çocuk kafasını kaldırdı oha lan bu çocuk beni alsın kahve makinasının içine soksun bu netip.Çocuğun üstünede kahve dökülmüştü.
Kahve rengi göz kahve rengi sac ya bunlar her erkekte var Bule kendine gel kendine ama çene yapısı allahım bu ne beni kalbimden vurdu acaba ismi ne.
"Sana normal bir insan gibi özür dilerim dedim ve yanlışlıkla olduğunu belirttim ne bekliyorum gülüp gecsemiydim cadı. " ne cadımı kendini ne sanıyor bu ya hem suçlu hem güclü ama ne güç.
"Ya bikere sen bana cadı diy-"lafımı bıtirmeme izin bile vermeden.
"Ama dedim "dedi ya sinirden delircem üstün mafoldu.
Sinirden azim acık kaldı ama sinirden etkilendigimden değil sinirden.
"Ağzını öyle açma sinek kaçar ve eminim sinirden acıyorsundur ağzını. "Oha beynimi mi okudum.
"Sen nerden biliyorsun sinirden actığımı? "
"Yakışıklılar bilir " ya tamam benim sinir kotan doldu ben daha fazla bu ÖKÜZle aynı ortamda akalamam ya tamama da göz kırpmakne.
"O zaman sen nerden bildin? " ahahaha bunu beklemiyordu biliyorum ve yüzündeki gülüş söndü ne kadar zevkli birseymiş bu ya.
Birden hic beklemediğimiz anda elini uzattı ve
"İsmim Ayaz" dedi Ayaz güzel isim neyse bana ne ama benim kurallarımda insanca uzatılan bir el sıkılır ve karşılık verilir.
"Blue "dedim yüzü değişti ne yani hiçmi ismi İngilizce mavi olan birini görmemişti.
"Bule, mavi hangisini kullanırsın? "
"İsmimi"acık olmuştur inşallah.
"Yabancısın galiba , okula "ve güldü.
"Evet malesefki ilk günüm. "
"Şansa bak okulun ilk gününde müdürün oğluyla arkadaş olmak güzel şans, hangi sınıf" beyanı onunla arkadaş mı olduk hic sanmıyorum.
"Biz ne ara arkadaş olduk? "
"Olduk farz et" büyük bir of çektim ve sınıfı söyledim.
Aynı sınıfta çıktık sandınız dimi ama yanıldınız malesefki yan sınıfındayım yani daha uzak olabilirdik dimi niye yan sınıf ya ono sevemedim ama sevdim çok değişik doygo yaşıyorum ama ona asık olamam olmam olamaz.
-------------------
Evet arkadaşlar ilk bölüm sizler le ya ders calısmadım uyumadım bunu yadım ve eğer karşılık kalırsam devamı gelecek.
Not: Bazı yerlerde yazım hataları olabilir. Ve karakterleri tanıtma bölümü ile bu bölümü iki kere yayınlanmış onları kaldıramıyorum. Siz oraları geçin hızlı olur. İki defa okumazsanız diye düşünüyorum ama hatam için özür dilerim. Bir dahakine daha dikkatli olurum. Ve yazım hatalarını yorumlarda belirtirseniz şurada var diye hata var diye oraları düzeltirim. Şimdiden teşekkür ederim.
İnstegrama :sümeyye_kucukyoldas
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk An, İlk Aşk
RandomMerhaba Ilk önce nasıl Başlayacağım ben de bilmiyorum. Bu ilk kitabım olacak. Ve ben de çok heyecanlıyım. Kitap nasıl bir şey olacak? Ben de hiç bilmiyorum ama çok güzel olacağından eminim. Ve sizin de seveceğiniz den eminim. Kitap zaten başlıkta da...