2.bölüm:İlk Ders

7 0 0
                                    

Evet okulundan size çok Azıcık da olsa bahsettim. Şimdi ise sınıfıma gelirim. Sınıfım çok çok çok Sınıfa benziyor. Hayır lise sınıfları daha böyle, ne bileyim eğlencelidir. Böyle inek bir sınıfa Düşüneceğimi hiç bilmiyordum. İşte kısacası sınıfımda herkes ders çalışıyor. Ve Demek ki bu sınıfta arkadaşa edinemeyeceğim. Çünkü ben derslerden nefret ederim. Eminim sizde nefret ediyorsunuz.

Ilk dersimiz en nefret ettiğim ders yani Kimya, Kimyayı kim buldu ya? Eminim çok Günahkar birisin. İnek olmuş gibi yapalım. Sınıfa uyuyalım. Demek çok isterdim. Ama şimdiden uykum geldi. Başıma Sıraya koydum. Başımı sıraya koyduysam demektir ki. Uykum gelmiştir ve uykuya dalıyorum.

Tam uykumu en güzel yanındayım. Ve Kapı çaldı. Hocanın gir sesine uyandım. Kafamı kaldırdım. Ve birde ne göreyim kapıda da Ayaz vardı.

"Neşe hocam blue'yu müdür çağırıyor" ne nolmuştu napmıstım ki ben.

Kimyacı sınıfa döndü. Ve şöyle dedi"blue kim "

Ya görüyorsunuz dimi hoca bile beni tanımıyor ya o derece neyse ayağa kalktım.

"Hocam benim " birden bütün gözle bana çevrildi ve çok utandım.

"Ayaz Noldu müdür bey niye çağırıyor "bu soruyu bende çok merak ediyorum.

" Hocam Blue okulumuza daha yeni geldiği için müdür Yani babam onunla tanışmak istiyor."

Hehe kesin babası benimle tanışmak istiyorum bende inandım. Hiç bozuntuya vermeden hocanın onayını alıp da Ayaz'la birlikte dışarıya çıktım.bu çocuktan nefret ediyorum.

"Müdür beni gerçekten yanına mı çağırdı yoksa Sen bilerek mi yaptın?" dedim.

"Sence" ay tam bir gıcık Sence silebilsem Zaten ben niye sorma gereği duyayım ki?

" şöyle bir düşüneyim bence sen bilerek yaptın." derken Ayaz'ın önüne geçtim.

"Sana demiştim çok zekisin "

"Ne zaman? "

"Ya of demiş farzet biraz akıllı kız ol "dedi ve güldü.

" Ya ben seni anlayamıyorum bir öyle bir böyle hem Sen nasıl beni derse-"

"Evet seni dersten kacırdım sorun mu var"

Delirmeme izin varmı. Bence var. bildiğin çocuk beni dersten kaçırdı. Bir de Bunu yüz gibi söylüyor, ya Ben delirmiyim de kim delirsin

Kantine doğru gidiyor. Ve Maalesef ki ben onu takip etmek zorunda kalıyorum. Ne kadar sinir bozucu anlayamazsınız.

Kantine geldiğimizde en arkada bir masaya oturdu. Bu okulun kantinini ilk defa görüyordum ve gerçekten cok güzel bir yer. Beyaz ve kırmızı tonları avizele. Beyaz masalar kırmızı koltuklar duvarlar beyaz yani kırmızı ve beyaz tolar dikkat etmişler. Kantinde duvar yerine galiba cam Ama bu mekana çok güzel bir hava katmış, çok güzel gözüküyordu

Ben kantini incelerken Ayaz

"Senin bu bir yerlere dalmalarına alışmamız lazım galiba "

"Ne alaka ya be kantini iceliyordum bi kere "dedim

"Hımmm anlıyorum seni "

"Ya sen kimsin de beni Anlıyorsun ya delircem ya, seniAyaz seni yeni tanıdım ve üstüme kahve dökerek tanıştık şimdide ilk dersimde beni okuldan yani dersten kacırdım ve buraya getirdin kantin de napıcaz ya? "

"Bilmem ne istersen onu yaparız, ha buarada istersen okuldan da kacırırım "

"Delisin"

"Okula yakın bir sahil var olur mu"


" Allahım niye ben ya niye ben.. "

"Ben hemen cevapliyim çünkü senle çarpıştım"

"Offffffffffffff"

"Hadi gidelim"derken kolundan çekti ve konuşacak zaman bile vermedi, bir arabanın önündeydik ve sonunda dedim içim dem SONUNDA

"Ayaz bak ben kötü oldum koşmaktan nereye gidiyoruz? "

"Sahile hadi bin "derken arabayı gösterdi. Koşmaktan ölen ilk insan olabilirim şu an.

Arabaya bindim ve telefonumu çıkardım internet paketim bittiği için yedeklerde tuttuğum sacma sapan oyunları oynama ya başladım, sırf ayazla konuşmamak için.

Arabanın fireniyle kafamı telefondan kaldırdım ve gelmiştik.Ayaz kapıyı açtı ve

"Arabada durucaksan boşuna getirdim seni buraya"dedi

"Ne alaka ya inicem bekle"

"Tamam ben seni şu bankta bekliyorum "dedi ve gitti ODUN.
Gösterdiği bank su ya en yakın ama arabaya en uzak banktı "

Arabadan indim Ayaza banka çoktan yerleşmiş denize bakıyordu, uffffff bank çok uzaktaydı yürümeye üşenen birisi olarak uzaktı yani.

Bankın yolunu alıyordum ki arkadan bir ses geldi sarhoş erkek sesi

"Merhaba güzel "

Saçında bir sıcaklık kalbimde bir korku, o an ne yapacağımı anlamadan koşmaya başladım ve adım sasleri bana yaklaşıyordu saçının acıdığını fark ettim ve durdum adam saçımı çekiyordu. Ayaza bağırmak istedim ama yapmadım ama o beni farketmiş olmalı ki arkamdan "Blue"diye ses geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk An, İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin