3

24 3 6
                                    

Sabaha doğru Tamara gözlerini araladı. Ağlarken koltukta uyuyakalmıştı. Dağınık saçlarından kırmızı tokası bir yaprak gibi yere düştü. Tamara gözlerini ovuşturup doğruldu. Önündeki kuzulu terliklerini giyip banyoya doğru yürüdü. Kendince sıradan bir sabah rutini gerçekleştirecekti. İlk yüzünü yıkadı. Suyun cildini ferahlatmasına izin verdi. Ardından bir havlu kapıp yüzündeki su taneciklerini yavaş hareketlerle aldı. Aynada bir süre kendine baktı. Kendine gülümseyip tarağa uzandı. Saçlarını taramaya başladı. Küçüklüğünden beri en sevdiği aktivite saçının taranmasıydı. Ama maalesef şu an saçını tarayacak kimsesi yoktu. Taramayı bitirdiğinde tarağı yerine koydu.

Mutfağa gittikten sonra mısır gevreği ile süt çıkardı. İlk mısır gevreğini, hemen ardından da sütü ekledi. Kaşığı kasenin içine koyup oturdu. Yavaş yavaş yemeye başladı. Attığı her lokmayla beraber şu ana kadar geldiği zamanı düşünüyordu. Daha ufacık ayakları varken koskocaman bir şey olmuştu şimdi. Fakat çok fazla düşünmek istemedi. Kendini böyle yapıp üzdüğünü biliyordu. Amaçladığı şey için artık tüm duygularını çöpe atacaktı. Kasede kalan sütü içtikten sonra kaseyi ve kaşığı bulaşık makinasına yerleştirdi.

Artık odasındaydı. En çok huzur bulduğu yerde. Çalışma masasının üzerindeki kitapları kurcalamaya başladı. Dünya ile ilgili olan kitabın adı 'Evren' idi. Kitap iki-üç saate kopyalanacağından ilk büyü için bir çember çizdi. Ardından çemberdeki bir kaç işareti tamamladığında kitabı ortasına koydu. Elini kitabın üzerinde gezdirmeye başladı.

İki saatin ardından tekrar odasına geldi. Baktı ki kitap kopyalanmış. Orijinal kitabı kenara ayırmıştı. Çemberi sildi. Kopya olan kitabı eline alıp bir kenarda sadece kendi duyacak şekilde okumaya başladı.

"Hemen hemen her galakside, gezegende ve uyduda çeşitli canlılar vardır. Bunlardan birisi de Elflerdir. Her galaksideki, her gezegendeki veyahut uydulardaki teknoloji farklıdır. Kiminde çok gelişmiştir kiminde ise hala ortaçağ entrikaları dönüyordur. Dünya'da yaşayan elfler ile diğer gezegenler ve uydulardaki elflerin türleri kendince ayrılır. Dünya'da ki elflere 'Woelf' denir. Ve diğerlerine ise 'Unielf'.

Dünya'da ki elfler ise de kendi aralarında ayrılmaktadır.
Büyücü elfler, Kısa boylu elfler, yarı hayvan elfler(fielfler), sıradan elfler ve yarı elfler.

Fielfler de kendi içlerinde üçe ayrılmaktaydı. Bunlardan birisi normal yarı hayvan elfler, diğeri şeytan(luelf), sonuncusu ise melek(anelf) elflerdir.

Elfler dışında üç ırk daha var tabii.
İlki insanlar. İkincisi yarı hayvan insanlar(Fihuimler). Sonuncusu da Animular. Animuları daha önce duymamış olabilirsiniz. Onlar sadece Dünya'da var olan konuşan hayvanlardır. İstediklerinde insan veya elflere dönüşebilirler."

Kitabın ilk sayfalarında bu özeti okuyan Tamara şok olmuştu. Kitap kalındı. Ve geriye kalanında türlerin hepsini resimlendirmiş ve daha da detaylı anlatıyordu. Kitabı kapatıp çalışma masasının üzerine açık bir şekilde koydu. Üzerine siyah cüppesini giyip çantasını aldı. Ayırdığı orijinal kitabı çantasına yerleştirip evden çıktı.

O sırada açık pencereden rüzgar esti. Kitabın sayfalarından bir kaçı çevrilerek Ay elflerinin olduğu bölüm açıldı. Orada Tamara'nın resmi vardı. Kitap yıllar yıllar önce yazıldığından sayfa daha fazla rüzgara dayanamayıp yırtıldı ve uçtu gitti. Ve kitap kapandı.

Lunaris EclipsisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin