POGLAVLJE 1

35 0 0
                                    

3 Godine kasnije

"Jenny, vrijeme je za dorucak," rekla sam dok sam budila svoju tro godisnju kcerku. Otvorila je oci i pocela da ih cese svojim malim rukicama. Oci su joj bile iste kao i njenoga oca.

"Pajacinke?" Njen govor je jos uvijek bio dijecijim jezikom, ali je bio tako sladak.

"Yup", rekla sam jaja i kobasice. Ja personalno nisam voljela kobasice, ali moja mala Jenny ih je ludo voljela.

"Angie! Palacinke su mi izgorile! Pomozi!" Moja najbolja prijateljica Janice se pocela da dere sa donjega sprata. Nakon sto sam natjerala svoju kcerkicu Jenny da opera zubice i da obavi svoju jutarnju rutinu, obadvije smo sletile brzo niz stepenice u kuhinju gdje nas je docekao veliki oblak dima. Brzo sam pocela da otvaram sve prozore u kuhinji. Janice je istrcala iz kuhinje.

"Mislim da bi ovo jutro trebale da doruckujemo negdje vani." Janice je slegnula ramenima.

"Angie! Proslo je dugo vremena!" Konobarica, Laura se zakoketala i uhvatila me grliti cim sam usla na vrata restorana. "Sta bi zelje za dorucak?" Lara je pitala cim smo se smjestile za nos sto.

"Pajacinke!" Jenny se proderala kao da je sama u restoranu. Lara se samo slatko nasmijesila.

"Okay, palacinke," zapisala je dok je naglas ponavljala.

"Za mene samo kafa", rekla sam. "dali mogu jos dobiti kobasicu za ovu malesnu po strain," pokazala sam na Jenny, i malu casu orandze dzusa?"

"Naravno, i za tebe?" okrenula se prema Janice.

"Francuski toast i dzus od jabuke," Janice je odgovorila.

Okay, dajte nam oko petnestak minuta, Laura je uzela nase menije i otisla prema kuhinji da naruci nas dorucak.

"Angie!"

"David!" Zagrlila sam svoga staroga prijatelja.

"Proslo je mnogo vremena, rekao je, kako to da nisi dolazila u posjetu?"

E pa, evo me sada sam tu, nasmijala sam se.

Nedostajala si mi, rekao je.

Nedostajo si i ti meni. Kakos u ti roditelji? Jesu li jos uvijek ljuti na tebe radi toga sto si im rekao da zelis da cekas prije nego sto preuzmes njihovu kompaniju? Upitala sam. Ma uredu su, mada su i dalje ljuti rekao je. Iza mene je neko procistio grlo.

"Izvini Janice. "Ovo je Janice moja drugarica a ovo je moja kcerkica Jenny, rekla sam Davidu. Oci su mu skroz zasjajile kad je ugledao Janice. Moglo se primjetiti da mu se mnogo svidjela.

"David!" Laura je izasla trceci iz kuhinje, imamo problem! Dvije cure su dale otkaz! Vec smo kratki sa radnim osobljem a uskoro ce nam navaliti guzva! Sta da radimo, upitala je.

Hej ako vam treba pomoc, rado bi vam pomogla, predlozila sam proslo je mnogo vremena otkako sam radila. Stvarno bi pomogla? Klimnula sam glavom. "Hvala! Ti si najbolja prijateljica ikada, David me privukao sebi i snazno zarglio.

******

Novi ZivotWhere stories live. Discover now