POGLAVLJE 3

37 1 0
                                    

MIKAJEL

Proslo je 3 godine a ja i dalje ne mogu da je zaboravim. Njena duga smedja kosa kao od silka. Njene smede oci kao cokolada. Njeno prelijepo lice. Nenjo savrseno gradjeno tijelo. Angelina Varen. Ali umjesto nje koja bi trebala da lezi pored mene, lezi Racel. Moram da zaboravim Aneglinu. Probudio sam Racel tako sto sam je prodrmo iz sna. Njene su oci zasijale i blago se nasmijala, ali ja joj nisam uzvratio taj osmijeh.

"Hajde da izadjemo negdje na dorucak," to je sve sto sam joj reko I usto iz kreveta i otiso u kupatilo.

Odvezli smo se do maloga restorana gdje su servirali dorucak. "Neko ce sa vama biti jako brzo", konobarica je rekla blago. Racel je cijelo vrijeme blabetala o svome poslu i njenim kolegama. Provjerio sam svoj telefon, na kojem je samo bila jedna poruka od moje personal asistentice. Podigao sam pogled I ugledao smedjokosu zenu koja je bila okrenuta ledjima meni. Pomislio sam nemoguce da je to ona. Nema sanse.

"Oprostite! Mi cekamo ovdje vec duze vrijeme! Dali mozemo dobiti svoje menije? Upitao sam zenu. Izgledala je kao da se omislja dali da se okrene ili ne ali ipak se na kraju okrenula.

Zravo, ja sam Aneglina i ja cu da vas usluzim danas. Sta bih ste zeljli za pocetak?

"Angelina," upitao sam sav u soku. Dali bi ste zeljeli nesto da popijete? Pitala je ignorisajuci me totalno. "Angie! Kako si?" upitala je Racel.

Jeste li odlucili sta vi zeljeli da narucite za dorucak? Angelina je i nju totalno ignorisala. Nemoj da ignorises moju suprugu! proderao sam se nebi li dobijo njenu reakciju na to. Izvinjavam se, ali nevjerujem da trebam da odgovaram na pitanja koja nisu bitna, i molicu lijepo da smanjis svoj ton glasa. Nisi jedini gost koji ovdje posluzujemo, rekla je sasvim smireno.

Jesi li zaboravila ko sam ja? Ja mogu da zatvorim ovo mjesto! Opet sam povisio svoj ton na nju. Smireno je rekla samo naprijed.

"Angie! Angelina! Moj andjele!" David je tako prozvao dok je dolazio iza njenih ledja. Gledao sam u njega sa bjesom u ocima. Ja sam taj jedini bio kojem je dozvoljavala da je zove poi menu Angie. David joj je stavio ruke oko ramena, ali izgledalo je kao da to ona nije primjetila. Ona je bila moja! Koga zavaravam, nije vise moja. Nemoj tako da me zoves! Rekla sam mu i pogledala ga ravno u oci. Angie, tvoja zgodna prijateljica se naljutila na mene sto sam te zaposlio. Hvala ti za pomoc, ali sada mozes da ides. Zvacu te kasnije, David je rekao dok je gurkao da krene.

Jako mi je zao radi ovoga, moja drugarica Angie neradi ovdje a i trebala je da podje..... Pozvacu vam novu konobaricu koja ce vas usluziti, rekao je pravo meni okrenuo se i otisao prema drugome stolu. Gledao sam je dok je odlazila do stola za kojem je sjedila neka zena koja mi je izgledala poznato i jedna mala djevojcica koja je izgleda isto kao Angelina.

"Jesi li uredy?" Racel me pitala dok je stavljala svoje hladne ruke na moje ruke sa kojima sam vec napravio saku za bitku. Uredu sam, odgovorio sam joj i povuko svoje ruke sebi. Buljio sam u Angelin auto dok je odlazila sa parkinga. Neznam apsolutno zasto sam uposte i brinuo za njom. Bila je njena greska zasto smo se ja i ona razveli. Mrzio sam je i nisam je zelio vratiti u svoj zivot da mi slomi srce ponovo.

******

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Novi ZivotWhere stories live. Discover now