"א-אני מצטער.." אמר ג'ימין עם דמעות בעיניו
"לא..אני מצטער ג'ימיני..לא התכוונתי לצאת ככה" אמר ג'אנגקוק וליטף את צווארו של ג'ימין.
"אני צריך ללכת..אני אתקשר אלייך מחר.." לחש ג'ימין לג'אנגקוק והוציא שטר מכיסו
"הנה הכסף על האוכל שלי.." אמר ג'ימין ומיהר לצאת מהמסעדה,משאיר את ג'אנגקוק ללא מילים.
"אוקיי,איך אני חוזר מכאן הביתה עכשיו..השכונה הזו די מפחידה..אולי כדאי לי להתקשר לג'אנגקוק?לא..אני..יכול..לחזור לבד"
יד חמימה ליטפה את ג'ימין ועצרה את מחשבותיו.
"שלום מתוקי.."
"מי זה שם?"
"השם שלי הוא וונדי..אני אוהבת להסתובב כאן בלילות..ו..לעזור לאנשים הלחוצים שעוברים כאן להיות קצת פחות לחוצים...אם..אתה מבין לה אני מתכוונת..בתשלום סמלי כמובן.."
"אז את פסיכולוגית?" השיב ג'ימין בתמימות
"לא,אידיוט..אני מה שמכנים כאן.." וונדי התקרבה לאוזנו הקטנה של ג'ימין "זונה".
"ואתה נראה לי על הפנים..אני אשמח לתת לך את השירות שלי ביחד עם חבורת הבנות שלי,אנחנו נקראות רד ולווט..ואננו נשמח לתת לך מעוגת הגלידה שלנו..אם אתה מבין למה אני מתכוונת..."
"לא..לא ממש..." השיב ג'ימין בהססנות
"תשמע ילד יש לך כסף בכלל?"
"תעזבי אותו זונה!" צעק ג'אנגקוק
ג'ימין נשם לרווחה כשראה את ג'אנגקוק
"ג'אנגקוק..אתה יכול לקחת אותי הביתה בבקשה?"
"ברור ג'ימיני,עכשיו וונדי אם אני רואה אותך מתקרבת לכאן עוד פעם אחתאני מתקשר למשטרה..הבנת אותי?"
"כן..כן" השיבה וונדי באדישות.
ג'ימין וג'אנגקוק הלכו בחזרה לביתו של ג'ימין
"ג'ימיני..למה לא התקשרת אליי כשהיא באה?"
"אני לא רציתי להדאיג אותך.."
"אני תמיד דואג לך לא משנה איפה אתה..בפעם הבאה,תתקשר אליי"
"א-אוקיי,אבל..למה שתדאג לי? אני לא הייתי התחליף שלך לטאה?"
"טוב..טאה חמוד..אבל אתה חמוד יותר..אני מודה שקצת נדלקתי עליו,אבל אתה חשוב לי יותר ממנו"
"אחרי שהתעללת בי כל התיכון,אחרי שלא עבר יום שלא ירדת עליי עם כל החברים הפופולריים שלך כשלי לא היה אף אחד שיגן עליי?" צעק ג'ימין
"אתה יודע מה..נראה לי שאני אלך מכאן לבד..אני אדבר עם טאה בשבילך,אני בטוח שהוא ישמח להיות עם התלמיד הכי חתיך באוניברסיטה" הוסיף ג'ימין והלך לביתו.
"אבל..ג'ימיני..." לחש ג'אנגקוק והסתכל על ג'ימין הולך ממנו.
ג'ימין פתח את הדלת וראה את טאהיונג יושב על מיטתו
"היי ג'ימיני,איפה היית כל כך מאוחר בלילה?"
"סיפור ארוך..הייתי עם ג'אנגקוק"
"עם ג'ון ג'אנגקוק,התלמיד הכי חתיך בבית הספר?!"
"כן..הוא..והוא ממש בקטע שלך סתם שתדע" השיב ג'ימין
"שלי?..לא יכול להיות"
"תשאל אותו"
"אוקיי,אני אדבר איתו מחר,לילה טוב ג'ימין"
"לילה טוב"
ג'אנגקוק נכנס לחדרו וראה את יונגי יושב על המיטה
"היי יונגי"
"סתום"
"לילה טוב.." השיב ג'אנגקוק במרירות וכיבה את האור