Se unesc într-un sărut pasional și Ale se apropie de gâtul lui și îl mușcă .
Eu îmi acopăr ochii și gâtul de frică.
Mă uit un pic la ei și văd că e era le jos și Chan pe ea .Și el și-a scos la iveală colții și a mușcato.
Al:Ahh.....mmm......
Eu stăteam speriata într-un colț și tremuram .Îmi aminteam de durerea pe care mi-o facea Felix amează asta.
Simt o atingere pe umărul meu și ma uit in direcția aia.Nu m-am uitat bine că HyungJin se apropie pe la spate de mine și îmi dă tricoul de pe gat deoparte că sa întâmplat își facă loc la umăr pentru a mă mușca.
Mă mușcă dur și eu mai nu țipam de durere .Are colții așa ascuțiți și doare așa rău ,nici la Felix nu durea așa rău ca la el.
Voiam să îmi ridic o mana ca să îl îndepărtez de mine dar el mi le prinde pe amândouă și mi le ține cu una de a lui prea puternic ca eu să mă pot elibera din strânsoarea lui și continue să îmi savureze sângele.
-Hyungjin....nu....mă doare.....
Încep să plâng dar el tot nu se oprea.Incepeam sa amețesc .
Se aude ușa și cu vederea încețoșată văd pe cineva care se apropie de noi și îl dă pe HyungJin deoparte de mine.
Mie mi sa tăiat firul și nu mai știam nimic.........
Pov.Felix
Intru în camera și îl văd pe HyungJin cum o musca pe Liv .Ma apropie repede de el și îl dau deoparte.
-DECI UN SINGUR LUCRU MA ENERVEAZĂ ,SA PUNĂ CINEVA MANA PE CE E AL MEU.EA E INSEMNATA DE MINE CLAR?E A MEA SI DOAR A MEA.
Hj:Te rog ,mă faci să râd.
HyungJin pleaca fara nici o părere de rău în glas și eu mă întorc la Ale.
Amândouă au leșinat din cauza pierderii de sange.
O iau pe Liv și o pun in patul ei apoi mă intorc la Ale si o duc în camera ei .
O așez atent pe pat și mă gândesc unde a plecat Chan Pana să vin Eu.
IAU niste șervețele și îi sterg zona in care Chan a mușcato ,Unde mai avea sânge.
-Offf ce ii fac lui Han .
Merg în camera lui sa ii cer socoteala.
-JISUNG TE OMOR.
Hn:Ceai mă?
-SA NU TE MAI PRIND CA II ADUCI PE AIA DOI IN CASĂ.
Hn:Da ce are boss ți-a atinso pe Liv a ta?
-TACI SI NU MAI FA MISTO.
Hn:Hai mă lași am alte chestii de făcut.
-TE BAT DACA TE MAI PRIND CA II ADUCI AICI.
Hn:Aha aha bine.
Plec din camera lui și merg la Liv Sa vad cum e.
Intru și ea încă dormea .
Fac același lucru pe care i l-am făcut lui Ale ,i-am șters sângele din locul in care a mușcato HyungJin .
Ce nu îmi plăcea să o văd cu mușcături de la altcineva și nu de la mine.
Pov.Ale
M-am trezit din pat și mă durea rău în zona gâtului.
-Chan te omor......ah...
Mă uit în oglindă și văd că nu-s mari dar se observă .
-Nu putea și el mai jos un pic ,sa port macar o bluza pe gât până îmi trece?Offff multa minte ii trebuie.