Noi toți ieșim și o surprindem pe Ale apoi o muzica ușoară începuse și eu vin la Soobin și îi dau cutia in mana pe care o avea la spate ,el o scoate și se pune într-un genunchi.
Eu plec langa Felix și încep să plâng cu zâmbetul pe buze uitanduma la ei.
Sb: Ale...ibrm ,te iubesc mult și cred că și tu pe mine.....*zic încet*sper....*mă prefac că mă înec*
Toți râdem și Soobin continuă.
Sb:Vreau sa fii persoana cu care îmi petrec restul vieții, vreau sa fii mama copiilor mei așa că Ale ,vrei sa fii soția mea?
Lui Ale ii curg câteva lacrimi pe obraji apoi....
Al:Da....
Toți sărim sa ii îmbrățișăm și ei doi se sărutau. Facem o îmbrățișare de grup și toți ii felicitam.
Lv&Fe: Sa ne chemați la nunta .
Sb: Dar poate ne chemați și voi după .
Eu roșesc și las capul în jos ,Felix mă îmbrățișează .
Fx: Poate ,cine știe .
Al: Speram sperăm.
Toți râdem și mergem acasă.
Pov.Ale
Eram foarte emoționată încă si incercam sa nu plâng iar deși nu prea puteam.
Pov.Soobin
" Insfarsit am făcut-o ,Doamne de când aștept să o fac....."
Merg la Ale și o iau în brațe.
Sb: Insfarsit ești a mea...
O sărut blând și îi mângâii obrazul.
Al: Și tu al meu....
Pov.Liv
Ajung cu Felix acasă și eram încă puțin rușinată de ceea ce a zis el la restaurant ,mă duc în camera și mă dezbrac de rochia eleganta pe care o purtam și o pun in dulap ,mă îmbrac in pijamale și mă pun în pat .Lix face la fel și vine langa mine , mă sărută pe frunte.
Lv: Sunt așa mandra de ei , insfarsit a găsit Soo curajul sa o facă.
Fx:*încep să râd*da ,dar nu e așa ușor să o faci ,nu ceri pe cineva în fiecare zi .
Lv: Da...*zâmbesc*a fost așa romantic și frumos...
Fx: Chiar a fost ,mai ales Soobin.
Lv: Tu îți dai seama că am crescut cu el atâția ani și nu am știu că am un frate așa romantic *încep să râd*
Fx: Acum știi *râd și eu*
Lv: oare ce fac ei acum???
Fx: eeeee *Fac o față perversă*multe.
Lv: Perversule.
Fx: Eeeee de parcă tu nu te gândești la asta.
Ma pun deasupra lui și încep să îl sărut.
Pot sa zic doar că a urmat o noapte fierbinte.
Pov.Ale
Ma pun in pat si Soobin se pune deasupra mea. Incepe să mă sărute ,eu ii răspund.
Pov.Soobin
Ale îmi răspunde la sărut și eu ii mângâiam soldurile atent. Continui sa o sărut pe gat și o dezbrac de rochie și îi fac semne pe piept .O dezbrac de tot și o sărut peste tot. Imi pun un prezervativ și intru in ea încet .
Al: Ahh....
Mă mișcam repede și simțeam doar plăcere .
Sb: Mmm....
O adoram când îmi gemea numele ,mă excitau și mai mult și o voiam mai mult și mai mult .
Mm....nu mă puteam opri ,o simțeam prea adânc și bine încât nu îmi dădeam seama că Ale plângea din cauza durerii.
Încetinesc imediat și îi șterg lacrimile.
Sb: Scuze scuze scuze babby....nu voiam...ma luat valul...
Al: E...ok...
Dupa încă câteva mișcări bruște îmi dau drumul și ea la fel.
O iau în brațe strâns și o mângâi pe cap.
Sb: Te iubesc foarte mult babby Girl.
Al: Si Eu daddy....
Pov.Autorul
Cei doi erau fericiți insfarsit . Au mai trecut câteva luni și ei urmau să aibă un copil.
Felix și Liv sunt fericiți urmează să facă și ei nunta.
Liv:
"Nu credeam vreodată că băiatul pe care îl uram o să ajungă să fie soțul meu ❤️"
Ale:
"Mi-am găsit fericirea insfarsit , Soțul meu e extraordinar și îl iubesc mult 💙"
Soobin:
"Insfarsit Ale e a mea ,o am doar pentru mine și o iubesc mult 💛"
Felix:
"Sunt foarte fericit insfarsit ,am o soție frumoasa și iubitoare ,o iubesc mult 💞"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Doamne nu îmi vine să cred că am terminat "Sânge si Pistrui" mulțumesc mult pentru susținere 😭💞......