1.A szervezés

131 10 3
                                    

-Te, hallod?- mondta Hélix Szaszukettőnek a varjának.

-Mi az? Már megint valami hülyeség?

-Nem dehogy is. Arra gondoltam csinálhatnánk egy műsort anime karaktereknek.

-Tehát egy újabb hülyeség.-válaszolt unott hangon a varjú.

-Miről beszélsz, ez egy zseniális ötlet!-szólt sértődötten a lány.

-Oké, de mégis miből állna ez a sza... akarom mondani műsor?

-Először is tudom, hogy le akartad szarozni a műsort és ezért dühös vagyok, de ez majd ráér később. Tehát valami olyasmi lenne, hogy interjúkat, kvízeket, meg versenyeket szervezek anime karakterekkel. Pénz az van az illegális vesekereskedésünkből amit az anotalkon üzemeltetünk, tehát tudnánk finanszírozni a dolgokat.

-Mióta van illegális vesekereskedésünk? Én azt hittem csak lopott mosógépet árulunk.

-Mosógépet senki nem vesz használtan, de vesét csak használtan lehet ezért van rá kereslet.

-Oké...-mondta megrökönyödve a madár.

-Na kezdjük is szervezni! Kezdésnek valami rohadt népszerű karakter kéne, hogy beindítsa a műsort. Te mit gondolsz kivel vagy kikkel kezdjünk?-nézett felé kérdő tekintettel.

-Ha már úgy is Szaszukéról kaptam a nevem legyenek a Naruto karakterei.

-Hmmm... ez egy jó ötlet, el is kezdem szervezni.



Ez lett volna az első rész, a következő kb fél órán belül várható, mert nincs kedvem aludni.

Animék műsoraWhere stories live. Discover now