-Üdvözletem kedves műsornézők! Én vagyok az Hélix! Nem haltam meg, csak lélekben, de még élek!
-Én pedig Szaszukettő vagyok aki random követte Hélixet, hogy ne csináljon semmi hülyeséget.
-Tudok vigyázni magamra, csak azért vagy itt, hogy a random megszólalásaidtól hosszabbnak tűnjön a rész.
-Látod, a túlzott őszinteségeddel simán bajba kerülhetsz.
-Leszarom. Tehát itt állok a tűző napon egy szar minőségű mikrofonnal és még szarabb kamerával. Kérdezhetnétek miért vagyok kint a napon holott utálom a napfényt. Nos a magyarázat egyszerű. Egy nézőnk fel tett pár kérdést a Boku no hero academia pár karakterhez. Nem kérdezett annyit, hogy amiatt megint megfenyegessem All might-ot, hogy vegye rá a diákokat a részvételre, tehát simán csak kinyomoztam, hogy ki hol lakik és a házuknál fogom zaklatni őket.
-Azért legyél óvatos nemhogy elkapnak a zsaruk.-mondta a madár
-Ugyan már, amekkora pánik van a korona körül, csak köhögök egyet és elfutnak.
-Hát azért ezt nem hin...
-Na tehát-szakította félbe műsorvezetőnk a varjat- Itt állok a főszereplő házánál. Most pedig behatolok.-mondta, majd készült berúgni az ajtót.
-Várj, várj, várj!-ordította Szaszukettő-Itt a csengő, mi lenne, ha simán csengetnél? Csórók vagyunk ahoz, hogy kifizessük az ajtót.
-Ó igen igazad van- hagyta abba amit tervezett és inkább megnyomta a csengőt.
-Ki az?- Nyitotta ki az ajtót egy alacsony nő, ami mindenki számára nyilvánvaló, hogy Deku anyukájáról beszélek, de attól még alacsony nőt írok, mert így művészibb.
-Üdvözlöm asszonyom!- köszönt illedelmesen a fiatal és gyönyörű hölgy- A nevem Hélix, egy műsort vezetek és lenne egy kérdésem a fiához, ide tudná hívni?
-Persze egy pillanat. Izuku itt van egy lány és valamit szeretne kérdezni tőled. Idejönnél?
-Megyek!-szólt vissza egy hang, ami megint csak nyilvánvaló, hogy Deku, de csak azért se fogom azt írni, hogy"szólt vissza Deku"-Itt vagyok- mondta- Hélix? Mit keresel itt?
-Helló Midoriya! A legutóbbi adás után beérkezett még pár kérdés és ahelyett, hogy normális ember módjára üzenetben kértem volna választ, ki derítettem hol laksz és eljöttem megkérdezni.- mondta egyáltalán nem ijesztően a pszichopata lány
-Ömmm, ez valahogy nem hangzik legálisan-mondta Midoriya
-Azzal ne foglalkozz-legyintett Hélix-Tehát strKovcsLulu kérdése feléd "Ugye tudod, hogy a hátad mögött, mindenki Brokkoli fejnek szólít?" -olvasta fel a kérdést a telefonjából- Amúgy nyugi én nem szoktalak így hívni.
-Brokkoli fej? Miért hívnak így? És kik?
-Nem tudom- vont vállat a műsorvezető- szerintem jobban hasonlítasz egy salátára.
-Tessék? Saláta?
-Az én aranyos Izukum nem néz ki se brokkolinak se salátának-mondta Izuku anyja, majd megölelte a fiát- Hogyan mondhatsz ilyen szörnyűségeket.
-Nyugalom anya, nincs semmi baj- mondta az ifjú hős (áh jesz kreatív megnevezések a szóismétlés elkerüléséért)- Szerintem senki nem hív így, a kérdező biztos csak trolkodik.
-Háát...-mondta a varjú
-Háát... a fandomban elég sokan hívnak brokkoli fejnek-mondta őcsodálatossága
ESTÁS LEYENDO
Animék műsora
FanficÜdvözlöm önöket az animék műsorában! Ebben a műsorban anime karaktereket interjúvolunk meg és olykor versenyeket vagy egyéb programokat is tartunk, lesz majd olyan is amikor nézők kérdéseire válaszolnak szereplőink, vagy kirándulásra mennek a műsor...