2. Hogyan szerveztük le a Narutósokat

81 8 5
                                    


-Hogy kéne rávegyük őket, hogy eljöjjenek?-gondolkodott hangosan Hélix.

-Jóba vagyok Kakashi-sensei-jel, idehívom, hogy beszélj vele.-mondta Sasukettő

-Csodálatos, ezért ma extra adag narancsot kapsz!

-Én almát eszek, a csirke eszik narancsot.

-Ja tényleg, hülye vagyok, baszki nem etettem meg a csirkét napok óta, a fácán meg azóta nem kapott kaját, hogy idekerült.

-Saját ültetvényeik vannak, azokról esznek.

-Látszik rajtam, hogy fáradt vagyok. Akkor mikor jön Kakashi?

*kopogás*

-Most- mondta a varjú.

-Sziasztok!- köszönt a nindzsa mikor kinyitották az ajtót, éppen egy könyvet olvasott.

-Uram isten, ez tényleg Kakashi!-fangörcsölt a lány.

-Igen, lépj túl ezen és egyeztesd le vele a műsort!-mondta a lopott nevű háziállat.

-Akkor miért is kellett idejöjjek?-kérdezte a férfi.

-Öm igen, el is felejtettem, hogy mit szerettem volna. Tehát indítok egy műsort és szeretném meghívni a Naruto fontosabb szereplőit egy interjúra.

-De ezt nem Narutóval kéne megbeszéljétek?

-Ha vele beszélnék abból nem lenne semmi, vagy nagyon sok ráment kéne vegyek neki.

-Ez mondjuk igaz, de a nindzsák elfoglaltak a küldetéseikkel nem biztos, hogy csak úgy eljönnének.

-Akkor adok nekik egy küldetést ami az, hogy vegyenek részt a műsorban.

-Rendben, segítek leszervezni, de ugye tudsz fizetni?

-Persze, van pénzem a vese eladásokból.

-A mikből?-kérdezte értetlen tekintettel és elrakta a könyvét, hogy jobban tudjon figyelni.

-Mármint...izé...a mese, mese eladásokból! Szoktam gyerekmeséket írni.-mondta a lány félve attól, hogy lebukik.

-Ööö... oké, egy pillanatra azt hittem vesét mondtál...-mondta és tovább olvasta a könyvet

-Vesét, hahaha, miért árulnék én veséket?-kérdezte erőltetetten nevetve.

-Akkor megbeszéltük amit kell töltsd ki ezt a papírt, hogy hivatalos legyen a küldetés.-mondta Kakashi és átnyújtott egy lapot Hélixnek.

-Rendben.-elvette a lapot és kitöltötte.-Akkor holnap találkozunk a műsorban.

-Igen. Legyél óvatos mostanában sok emberre rátámadtak és ellopták a veséjüket.

-Rendben óvatos leszek! Viszlát!

-Viszlát!-köszönt el, majd elment.

-Ez meleg helyzet volt majdnem fény derült a vesekereskedésedre.-mondta a varjú.

-Kussolj.




Ennyi volt ez a rész, a következő már tényleg a műsorban fog játszódni.

Animék műsoraWhere stories live. Discover now