Bnha videochat

71 9 32
                                    

(Az hogy ki beszél a videóhívásos rész megkezdése után oda lesz írva a sor elejére, mert így gyorsabban meg tudom értetni veletek, hogy mikor ki beszél)

-Igen bizony kedves műsornézők én Hélix a kedvenc műsorvezetőtök még mindig élek!

-Szerintem megmagyarázhatnád a nézőknek, hogy miért voltál ilyen sokáig eltűnve-mondta Szaszukettő

-Nos igen-komolyodott el- az oka annak, hogy ilyen sokáig nem volt rész...-megállt egy pillanatra, mert nehezére esett kimondani ezeket a szavakat- mert egy lusta geci vagyok.

-Legalább őszintén beismeri és nem talál ki kifogásokat.

-Na de kezdjük is a műsort!-kiált fel és a laptopjához sétál.- indítom a hívást- Mindenki hall engem?

A legtöbben egyszerre:igen

All might: Sajnos nem ért rá mindenki, de az osztály nagyja jelen van.

Hélix a csodálatos műsorvezető:Rendben a nézők nagyját úgy se érdeklik a random mellékszereplők, ha a fontosabb tagok itt vannak akkor minden rendben.

Szaszukettő: nem szép dolog élő embereket random mellékszereplőnek hívni.

Hélix: Nem érdekel.

Bakugo: Mi a francért is kell részt vennünk ezen az idióta hívásműsorakármin?

All might: Nos azért, mert ömm...-lefagy, mert csak az one for all titokban tartása miatt vette rá az osztályt a részvételre és nem talált ki mentséget.

Yaoyorozu: A profi hősökkel gyakran készítenek interjúkat, azzal, hogy részt veszünk ebben a műsorban fontos tapasztalatokat szerezhetünk. Igaz sensei?

All might: Hahaha Igen pontosan erről van szó!

Midoriya: Ez valóban igaz eddig nem is gondolkodtam ezen, a hősök népszerűségét nagyban befolyásolhatják az ilyen jellegű műsorok, nem csak az edzésre kell figyelni, de arra is, hogy hogyan kommunikálunk az emberekkel-hadar miközben jegyzetel a füzetébe

Uraraka: Azzhtaaa eztee en ne-emn is gkkho  on-dnolkdt aaa mmmm. kkkkkjhhlasfj

Ida: Miről beszélsz Uraraka-kun?

Uraraka: Bo -ocshhtna ath, kksdj lag laghkhotooool a a neeeetherttmllllk.

Kaminari: Szerintem azt próbálja mondani, hogy laggol a nete.

Uraraka: Itreiiiem oppoonthh o-osa-antjhm,.,.,.

Random ismeretlen gyerek hang: Mit csinálsz ne-chan? Kik azok a képernyőn?

Hélix: Ez ki volt? Valakinél van egy gyerek?

Tsuyu-chan: Csak a kistestvéreim, kero. Most épp egy műsorban veszek részt az osztályommal kero. Kérlek ne zavarjatok.

Hélix: Ne, ne küld el őket, az aranyos kisgyerekek növelik a nézettséget.

Tsuyu-chan: Inkább nem mutatnám meg őket egy műsorban, kero.

Hélix: Akkor mindegy. Na de most már kezdjük el ténylegesen a műsort!

Bakugo: Semmi kedvem itt lenni.

Ida: Bakugo-kun ez része a tanulmányainknak, vedd komolyan.

Bakugo: Chh... nem érdekel idióták.

Hélix teljesen ignorálva a vitát: Tehát a korona vírus miatt csak vido chatben tudtuk megoldani a műsort, de szerintem ez így még szórakoztatóbb, bár így csak kérdez felelteket lehet játszani, de az is jó egy ilyen zs kategóriás szarba.

Animék műsoraWhere stories live. Discover now