157. Co będziecie na nim robić?

63 3 10
                                    

28/50
(Nawiązanie do poprzedniego)

Baran: (Deasta i Sain) Ty z Deastą będziecie urządzać czarną mszę i składać ofiary Szatanowi i Sain będzie próbował was powstrzymać, jednak wy w tej kwestii będziecie nie do zatrzymania.

Byk: (Okatsu i Tasuke) Będziecie odwalać dzikie densy pod księżycem.

Bliźnięta: (Kyousuke) Będziecie obmyślać plany likwidacji Tenmy.

Rak: (Tobitaka i Toramaru) Będziecie szukać tygrysów w lesie, ale przez przypadek wejdziecie na teren krwiożerczych szopów i zostaniecie zaatakowani.

Lew: (Hikaru i Nishiki) Będziecie uczyć Hikaru jak grać w piłkę i NIE wpadać na bramkę, nie tak jak Kariya xD

Panna: (Okita i Nobunaga) Będziecie bawić się w ninja w lesie i przez przypadek zniszczycie pół lasu i spalicie swój namiot. Nie pytajcie w jaki sposób.

Waga: (Alfa, Beta i Gamma) Będziecie obmyślali kolejne plany, bardziej skuteczniejsze, na likwidację piłki nożnej i zniszczenie Tenmy i Raimona.

Skorpion: (Toukchirou i Ishido) Będziecie współpracować w celu połączenia Drugiego Sektora z Piątym tworząc tym samym najsilniejszą organizację nie do powstrzymania.

Strzelec: (Guraami, Powai i Urumi) będziecie szukać na Sazanaarah jakiegoś lasu, w którym w ogóle moglibyście urządzić ten camping.

Koziorożec: (Ichino i Aoyama) Urządzicie sobie ognisko.

Wodnik: (Fudou i Jude) Będziecie przywoływać duchy w środku lasu za pomocą tabliczki ouija.

Ryby: (Joe i David) Będziecie szukać pingwinów w lesie. I o dziwo znajdziecie, jednak zawiedziecie się kiedy okaże się, że to jednak był Jude.

Pisać w kom co wam wyszło! Ja będę przywoływać duchy z Fudou i Judem xD już sobie to wyobrażam

Zodiaki // Inazuma Eleven / Inazuma Eleven GOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz