34. Dlaczego trafi przez ciebie do szpitala?

267 30 35
                                    

(Nawiązanie do poprzedniego rozdziału)

Baran: Bo kiedy siedzieliście na drzewie zobaczyłaś osę i próbując ją odgonić , zepchnęłaś go.

Byk: On siedział przed tobą ,a ty rzucałaś cegłami do jeziora (XD) i przez przypadek trafiłaś w niego.

Bliźnięta: Siedziałaś sobie na schodach w swojej klatce i trzymałaś patelnię (XD) a on schodząc ze schodów coś do ciebie powiedział ,a ty myśląc że to duch uderzyłaś go z całej siły patelnią w ryj.

Rak: Bo przez przypadek walnęłaś go siekierą w łeb (XD nie pytajcie skąd się wzięła ta siekiera)

Lew: Nic mu nie będzie! Trafi tam bo chciał odwiedzić ciebie.

Panna: Bo cię wnerwi (tak jak ja wczoraj _Maddeath_ XD) i zaczniesz obrzucać go cegłami.

Waga: On będzie chciał żebyś przyniosła mu jakieś picie. Ty nalejesz wode , a zamiast soli przez przypadek wsypiesz 1 gran marihuany  (tak Gran nie gram! Gran to dawna jednostka masy i jednocześnie Hiroto XD) (nie pytajcie skąd marihuana w domu XD).

Skorpion: Bo rzucisz w niego osą (XD).

Strzelec: Bo wyślesz ją na Marsa ale rakieta się rozbije o twój dom. (XD)

Koziorożec: Dostanie zawału jak zobaczy , że rozmawiasz z Erikiem (XD).

Wodnik: Bo zepchnęłaś go z dachu 30-piętrowego wieżowca na bardzo ruchliwą ulicę ,po której jechały same tiry i czołgi.

Ryby: Bo gdy będziesz trenować swoją najmocniejszą technikę hissatsu on podejdzie i przez przypadek trafisz w niego.

I jest kolejny rozdział!
Piszcie w kom. co wam wyszło!

Zodiaki // Inazuma Eleven / Inazuma Eleven GOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz