159. Jak będzie on wyglądać?

57 3 4
                                    

30/50
(Nawiązanie do poprzedniego)

Baran: (Gandales) Zamkniesz go w pokoju bez powietrza i powiesz, że klucz jest w pobliżu drzwi, a tak naprawdę będzie na parapecie po drugiej stronie okna bez klamki z hartowanym szkłem.

Byk: (Sam) Zamiast soli podałaś mu marysię. Tym razem celowo, nie przez przypadek

Bliźnięta: (Sasuke) Dasz mu gumową kość przemalowaną w kolorach Tenmy.

Rak: (Ibuki) Podstawisz mu bombę zamiast budzika.

Lew: (Kyousuke) Kiedy nie będzie go w domu zrobisz mu wjazd na chatę i wylejesz na podłogę sztuczną krew a następnie, kiedy będzie już wracać położysz się na ziemi i oblejesz się tym a obok siebie położysz nóż umoczony w tej samej substancji. Kiedy on do ciebie podejdzie z myślą, że nie żyjesz podniesiesz nagle głowę i wykrzykniesz "IT'S A PRANK BRO!"

Panna: (Księżniczka Katora) Powiesz, że jej planeta zmartwychwstała (niczym Gallifrey normalnie XD) a ona poleci to sprawdzić. Niestety, ta planeta wciąż była zniszczona

Waga: (Shinsuke) Każesz mu przyznać się, że jest ludzką wersją Pikachu albo inaczej oblejesz go kwasem. Mówiąc to trzymałaś w ręcę butelkę od kwasu, w której tak naprawdę miałaś wodę. Kiedy wciąz twierdził że to nie jest prawda wylałaś na niego zawartość butelki. Wyobraź sobie jego minę, kiedy zdał soboe sprawę, że to zwyczajna woda.

Skorpion: (Król Artur) Narysujesz mu wąsy nieznywalnym markerem.

Strzelec: (Meia) Obetniesz jej włosy przez sen. Potem spalisz jej kołdrę i obrzucisz ją popiołem

Koziorożec: (Garshield) Razem z nim będziecie przywoływać ducha Raya Darka, kiedy nagle stanie on za wami mówiąc "It's a prank bro".

Wodnik: (Gamma) Powiesz mu, że została odcięta woda oraz zasięg. Jakiś czas później siedziba Drugiego Sektora w nieokreślonych okolicznościach stanie w ogniu.

Ryby: (Fidio) Kupisz mu żyrandol, pozdro dla kumatych xD
(Chodzi o fragment jednej CP, nie pamiętam której, chyba LJ. I tam było "Pies Fido wisiał martwy na żyrandolu". Jako iż ten pies miał podobne imię to cóż.. Żyrandol wszedł w życie xD)

Pisać w kom jaki żart wy zrobicie!

Zodiaki // Inazuma Eleven / Inazuma Eleven GOOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz