" Saya menyampahlah, Tae. Tadi dia mengadu dekat saya pasal awak. Saya katalah putus je tapi dia taknak. Dia sayang awak. Gelilah! "
Taehyung membisu mendengar luahan hati Sophia. Tidak pula ada tanda-tanda dia akan membalas.
" Saya taktahu kalau nanti awak tiba-tiba minta putus, entah entah bunuh diri perempuan tu "
Sambung Sophia lagi. Taehyung terus berdiri lalu pergi meninggalkan Sophia. Gadis itu terpinga-pinga .
" Sayang! "
Tiada balasan. Sophia mendengus.
" nak pergi jumpa Naeun lah tu! Menyesal aku cakap pasal dia! "
🌻🌻🌻
" sayang! "
Tercungap-cungap Taehyung mendapatkan Naeun yang sedang termenung. Naeun mengangkat kening kemudian kembali mengalihkan muka.
Taehyung mengambil kerusi di sebelah Naeun lalu duduk disebelahnya .
" merajuk hm? "
" tak. "
" awak tipu. Awak fikir saya tak kenal awak ke? "
" kalau betul awak kenal saya, kenapa awak tipu saya? "
Naeun memandang Taehyung. Mata merah berair.
" t-tipu apa? "
" awak ada perempuan lain kan? "
Damn! Taehyung menelan air liur yang terasa perit. Sakit.
" saya takde perempuan lain "
Tipu, Taehyung cuba menipu. Mata Naeun tajam menik hatinya.
" riak wajah awak pun saya dah tahu awak sembunyikan sesuatu "
Hampir sahaja Naeun menjerit , dia kemudian berdiri lalu melangkah pergi. Taehyung cuba mengejar tetapi tiada hasil, Naeun telahpun menghilang dibalik orang ramai.
Taehyung mengusutkan rambutnya. Serabut. Penat.
" maafkan Tae, hyung. Maafkan Tae "
YOU ARE READING
Running Into Breakup | kth
Fanfiction" today's breakup is more better than tomorrow's divorce " - Jung Naeun ••• since - 160220