Soooowww dit is echt lang geleden Hahah..
Sorry voor m'n verschrikkelijke lange afwezigheid 🤭 ik ga proberen om alles weer terug te pakken wat betreft schrijven etc. Hoe gaat het met jullie ? Inshaa allah goed ! 😙 laten we snel beginnen aan een deel babes !6 jaar later ...
Heeyyy
T is al 6 jaar later en m'n kinderen zijn al pubertjes !Souraya en hicham zijn nu allebei 15 jaartjes
( post later een foto van ze )Ik ben thuis en ben echt gestoppen met die shit !
Alhamdullilah ! Oefff maar ik merk ook dat onze budget ook veeeel lager isO ja mensen ik ben gescheiden van louay ..
Ik geef toe ik was echt slecht bezig , Hy dwong me om te stoppen en meerdere keren maar hij had zelf geen geduld meer voor me en was er zelf ook mee bezig ..
En dat hoort een man wel te hebben voor z'n vrouw tog ? Of zit ik mis ?
Mohim T is al best wel lang zo ..
m'n kinderen zijn in t weekend by hem en door de week by myT is vandaag donderdag avond .
Ik zit nu op de bank in de woonkamer netflixen netflix serie te kijken ..
Souraya : mama wat ben je aan t doen ?
Ik: tv kijken schat zie je tog ?
Souraya : Pff mama T is echt saai ik verveel me super erg !
Ik: waar is hicham?
Souraya : buiten ,waar anders ?
Ik: uffff altijd weer t zelfde verhaal ! Hallo Wnr leert deze jongen om niet zo laat buiten te blijven !?
Souraya : als zijn vader een andere pad heeft ..Ik blijf soraya echt lang aan staren ...
Wtf deed ik nou ? Ik wilde gewoon srs een toekomst opbouwen met een drugshandelaar en ik zat zelf ook in de fout... hoe kon ik zo dom zijn ? Hoe ?Ik: bel je broer en zeg dat hy nu nara huis moet !
Souraya : ugffff isg moment .Perspectief Souraya :
Hey mensen ik ben dus Souraya , ik heb echt een rot leven .
Buiten word ik vies aan gekeken door Marokkaanse oude mannen en oude vrouwen .
Het s dus hshouma dat een vrouw drugs handelt en dat deed m'n moeder dus , ik heb de gekste verhalen over m'n moeder gehoord , she was the shit !Mohim , by m'n vader heb K meer vrijheid en die kan ik goed gebruiken . M'n vader anderd in drugs en is bijna nooit thuis .
Ook heeft ie fucking veel geld ouwe 😍M'n moeder in tegen deel heeft een normaal huis ( is gewoon groot enzo alles die van m'n vader is nog groter ! )
En werkt zoals elke ouder wel werkt , normaal dus .Ik hou van me moeder enzo , alleen ja .. door haar word IK vies aan gekeken .
Ach ja nu effe m'n gekke broer op bellen ..
" hicham broer ❤️, kan niet opnemen laat een voicebericht achter ..."
Uuufffffff
Effe appen
" hallo neem op a hoofd mama is bezorgd en wilt dat je nu thuis komt ! "
Ik: mamaaaaa ! Hicham neemt niet op !
Mama : ayemaaa waar is hij ?
Ik: ik weet niet mama... geen zorgen Hy s sws zo weer thuis !Mama: vraag is je vader of Hy miss by hem is ?
Ik : isg
Gesprek :
Ik: Hey papa !
Papsko❤️: joo
Ik: euhm is hicham miss by jou ?
Papsko ❤️: nee ? Hy hoort tog by je moeder te zijn of niet ?
Ik: Euh nee Hy s sinds 9 uur s ochtends niet thuis !
Papsko ❤️: srs wtf voor moeder hebben jullie ?
Ik: wat dan ?
Papsko❤️: die k* hoer kan niet eens voor 2 15 jarige kinderen zorgen ?
Ik hang opWat moet ik nu tegen m'n arme moeder zeggen ?
Mama: en wat zegt ie ?
Ik: Hy zegt dat hy niet weet waar Hy is ..Perspectief Inaya:
O shit , waar is m'n zoon ?
De telefoon gaat af
Trrrrring trriiing .."Ex man "
Ohhhh
Gesprek :
Ik: hallo ?
Ex : a k* hoer kan je niet eens op je kinderen letten
Ik: ik wist niet dat hy weg was !
Ex: wat doe jij in je leven je kan niet eens voor E 2 kinderen zorgen nutteloze vrouw !
Ik: ik doe niks ? IK WERK DE HELE DAG OM HUN ALLES TE GEVEN WAT ZE NODIG HEBBEN SORRY HOOR DAT IK NIET IN DRUGS HANDELD OM 1 MILJOEN IN EEN MAAND TE VERDIENEN EN HUN TE KORTEN ZO VERVUL !t was 20 sec stil
Ex: Za3ma je bent goeie vrouw geworden en werkt enzo
Ik: Jaa prc ik doe me best om me te herstellen !
Ex : waar was je toen je 10o e levens verwoeste en drugs handelde ?Tranen vallen over m'n wangen heen ..
Idd ik heb veel gezinnen kapot gemaakt , veel levens verwoest , veel kinderen de dood van hun ouders voor hun ogen laten zien aan kijken ..
Ik heb der spijt van maar dat veranderd niets ..Souraya : houd je k* bek a balharige
Bal harige k* homo stront aap zee komkommer !Souraya hangt op
Souraya : mama vergeet t ja ? Wat gebeurd is gebeurd ! Laten we nu hicham maar snel vinden !
Triiiing ..
M'n telefoon. Gaat afK neem op
"Met de politie bureau spreken we Inaya Armani ?"Ik: Jaa?
" we hebben slecht nieuws , u zoon hicham muharib is ..."Stemmm en comment ❤️❤️
JE LEEST
Het leven van Inaya🐯
ActionInaya is niet zoals veel meisjes zijn ... Ze heeft alles waar een meisje van droomt maar toch ontbreekt er iets .. Wat zal het zijn ? Lees om verder alles te weten !❤️