Hayel YILDIRIM
19 yaşında zengin bir aile çocuğudur. Berrin ve Cenk onun için vazgeçilmez iyi iki dosttur.17 yaşında yaşadıkları yüzünden kuzeni Hira ile 2 yıla yakın babasının yanında mafya işlerinde görev almışlar. Daha sonra bütün işleri babasına bırakıp ayrılmışlar, daha doğrusu babası bıraktırmış. Annesi rus babası Türktür. Annesini ve erkek ikiz kardeşini 17 yaşında trafik kazasında kaybetmiş. Rusça konuşmayı çok iyi biliyor ayrıca toplamda altı yabancı dil biliyor. Sesi çok güzel, şarkı söylemeyi sever ama sadece sevdiklerinin yanında. Kara kalemde iyi. Kızım kelimesinden aşla hoşlanmaz , biri onana kızım diye seslendiğinde kendini kaybede biliyor.
Deniz AYDIN
19 yaşında zengir bir aile çocuğu. Aşk denen şeye asla inanmaz. Kuzey ve Poyraz onun can dostlarıdır. 16 yaşının sonlarında dedesi tarafından zorla mafya işlerine girmiştir, ne kadar işlerin başında dur masada işlerle ilgilenir. Kardeşi Asel onun kıymetlisidir ve kardeşini kolay kolay kimseyle paylaşmaz , kardeşi 18 yaşındadır. Sesi güzeldir ama asla şarkı söylemez.
Hira ŞİMŞEK
19 yaşında. Hayelin kuzeni, çok olmasada çalışkandır. Yemek yemeyi ve uyumayı sever. Boş zamanlarında dans ile ilgilenir ve Hayelide hep peşinden sürükler. Hayelle kendilerine ait bir evleri var ve orada kalıyorlar. 2 haftada bir Annesi,Babası ve Eniştesi yani Hayelin babası gelip onlarda kalır. Gitar çalmayı sever.Annesi Rus Babası da Türk. Babası ve hayalin babası çok yakın arkadaşlardır. Rusça konuşmayı biliyor. Korku filmlerinden nefret eder.
Kuzey ÖZER
19 yaşında. Denizin çocukluk arkadaşı. Her gün spora gider. Grubun en çılgını, esiri yapmayı, denizi sinir etmeyi çok sever. Dersleri çok iyidir. Gece dışarda takılmayı sever. Aşkın nasıl bir şey olduğu bilmiyor. Olgun davransada içinde daha kendinin bile keşfedemediği bir çocuk vardır. Anne ve Babasıyla hiç bir problemi yok. Ailenin tek çocuğu.
Berrin AKSOY
18 yaşında. Ailenin tek çocuğu. Topla oynanan her oyunda iyidir futbol, voleybol ve basketbol gibi acayip top sektirir, küçükken Hayelle çok oynamıştır. Grubun en sakini ve sessizidir. Kavga etmeyi sevmez daha çok konuşma taraftarıdır. Hira gibi yemek yemeyi çok sever.
Poyraz ZENGİN
19 yaşında. Annesi doğumda ölmüş bu yüzden babasıyla iyi geçinemez, babası annesinin ölümünden onu sorumlu tutar, bu yüzden babasıyla değilde Denizle yaşıyor. Boş zamanlarında parkta kaykay sürer. Yarış motorlarına karşı zafı vardır, vakti oldukça motor yarışlarını izlemeye gider.
Cenk VURAN
19 yaşında. 10 yaşındayken trafik kazasında kız kardeşini kaybetmiş. Hayeli çok seviyor ama kardeş olarak, Hayeli ölen kardeşine benzetiyor. Uyumayı sever ama yorgun düşmedikçe uyumaz. Basketbol da çok iyidir. Hayatına hiç birini almıyor daha çok tek gecelik takılır sonra bırakır. Sesi güzeldir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK GERÇEKLER
Random-Evet kemerlerinizi takın sonra sizi yoldan toplamayalım (Hayel) -Hızlı kullanma okulun ilk gününden kaza yapmayalım (Berrin) Berrinin alayla kurduğu cümleye sadece güldüm, ikisi de biliyordu yavaş gitmeyeceğimi, Berrin ve Hira ya bakıp alay...