Kapitola 6: První trénink týmu 4

34 5 2
                                    

Choji (jeho jméno se Suzuki dozvěděla od ostatních) vedl studenty koleje Shukaku do jejich společenské místnosti. Došli k obrazu nějakého muže, co si je přísně měřil.

"To je kdo?" zeptala se Suzuki té holky, která se (pořád) cpala brambůrky. "To je obraz mého dědečka. Byl to vedoucí téhle koleje." řekla ta holka a usmála se.

"Takže, když se budete chtít dostat do kolejní místnosti, budete muset znát heslo. Heslo se mění každý týden a tento týden je heslo Jednorožec." řekl Choji a řekl to heslo. Obraz se sám od sebe posunul a odhalil chodbu. Potom za ním šli ostatní. 'Není to heslo moc jednoduché?' zeptala se sama sebe v duchu Suzuki, ale usoudila, že je to lepší. Nějaké latinské slovo by se jí špatně pamatovalo. Následovala ostatní.

Když Suzuki vešla do společenské místnosti, docela ji to překvapilo. Na zemi byl jemný písek. Také tam byla kamna, ve kterých momentálně nebyl žádný oheň. Také tam byla písková křesla, na kterých byly deky, aby byly pohodlné. Byly tady taky palmy, na které byly přivázány houpací sítě.

"Takže, ložnice dívek jsou nalevo, a ložnice kluků je napravo. Na dveřích jsou cedulky se jmény. Pokud najdete na dveřích cedulku s vaším jménem, je to váš pokoj. Což jste asi všichni pochopili." řekl Choji.

Suzuki se s ostatními dívkami vydala do ložnic. Našla svůj pokoj a tam našla svůj kufr. Zjistila, že má pokoj spolu se dvěma ostatními dívkami.

"A na co je ta čelenka?" zeptala se Suzuki svých dvou spolubydlících "To potvrzuje, že jsi ninja, ale není povinná." řekla Suzuki dívka s brambůrkami. "A to kimono je naše uniforma. Bez ní na všední den nemůžeš chodit po škole, pokud nechceš, aby strhli body naší koleji. Ale na misích ho mít nemusíš." Dodala druhá.

Suzuki kývla, že rozumí. Potom otevřela svůj kufr. Byla ráda, že ho nemusela tahat po těch schodech. Obrázek svojí rodiny si dala na noční stolek. Také si tam dala svitek svého psa.

Když si Suzuki vybalila, už na ni začala doléhat únava. Tak se převlékla do pyžama a lehla si do postele.

---

Suzuki ráno probudilo nějaké šramocení. Otevřela oči, a uviděla své spolubydlící, jak si oblékají kimona. Rozhodla se udělat to stejné. Oblékla si kimono a nasadila si čelenku. Poté šla do Velké síně.

Tam si sedla ke stolu své koleje a vzala si misku, do které nasypala cereálie. Ty potom zalila mlékem a lžičkou začala jíst.

Když dojedla, Naruto vstal. "Takže, jako každé ráno, tady máme dopisy!" řekl a tleskl rukama. Dveřmi velké síně proběhli psi.

Jeden z nich přiběhl k Suzuki. 'Jak to, že mám balíček?' zeptala se sama sebe v duchu. Balíček si ale vzala a otevřela ho. Byl v něm dopis.

Suzuki,

v balíčku jsou hvězdice našeho klanu. Jsou zvláštní tím, že v sobě mají tenké, ale odolné vlákno. Budou se ti hodit na misích.

Sasuke

Suzuki se podívala do balíčku a uviděla pouzdro. Vzala si ho a potěžkala. Bylo docela těžké. Poté ho vrátila zpět do balíčku a šla do svého pokoje se nachystat.

---

Po snídani už Suzuki čekala na senseie a své dva další členy týmu. Po chvíli za ní přišla Umi. "Ahoj, Suzuki! Neuvěříš tomu, ale jsme spolu v týmu!" řekla a usmála se. "To je super, Umi! Kdo je ten další?" zeptala se Suzuki. Umi si jen povzdechla. "Znáš toho zelenovlasého idiota?" zeptala se.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 20, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Naruto a Boruto: Bradavická škola ninjů (Probíhá přepsání?)Kde žijí příběhy. Začni objevovat