O dva dny později čekala Suzuki na Sasukeho, aby pro ni přišel.
Ještě si kontrolovala, jestli má všechno. Ale pak ji spadly oči o na zarámovanou fotku.
Na fotce byla Izumi Uchiha, její matka. Také tam byla i Suzuki, usmívající se. Itachi nesl Suzuki na ramenou.
"Mami... Tati..." Zašeptala Suzuki, a dala tu fotku do batohu
Možná si říkáte, co se stalo s Izumi. Zabila ji taky členk- pardon, ZABIL ji ČLEN Akatsuki, Deidara. O rok dříve než Hidan, také člen Akatsuki zabil Itachiho.
Když Suzuki od Sasukeho zjistila, co je Akatsuki, dala si cíl: Zabít všechny členy Akatsuki a tak pomstít své rodiče.
"Suzuki!" Uslyšela Suzuki důvěrný hlas.
"Sarado!" Usmála se Suzuki a přiběhla k ní.
"Máš všechno?" Zeptal se Sasuke.
"Jo! Nemůžu se dočkat!" Usmála se Suzuki.
"Dobře." Řekl Sasuke a vzal Suzukin kufr.
Poté chytl Saradu a Suzuki za ruku a přemístil se.
Ocitli se v Tokiu.
"Páni!" Užasla Suzuki.
"Tati, kde je ta ulice?" Zeptala se Sarada.
"Tamhle je vchod." Řekl Sasuke a ukázal na chátrající obchod.
Suzuki a Sarada hodily zmatený pohled.
"To je ochrana proti normálním lidem. Protože kdo z normálních lidí chodí do tak zchátralého obchodu? A navíc, lidi si myslí, že se tam zabíjí." Řekl Sasuke.
"A proč si to myslí?" Zeptala se Suzuki.
"Protože noví ninjové se vrátí až o prázdninách. A to je dlouhá doba, tak si to lidé myslí. A to je pro ninji dobré, že se o nic moc neví. Pojďte" Vysvětlil Sasuke a šel ke dveřím toho obchodu.
Suzuki a Sarada šly za ním.
Sasuke přiložil ruku ke dveřím a dveře se otevřely.
"Teď zavřu za sebou dveře, aby jste registrovaly chakru." Řekl Sasuke.
"Registrovaly chakru?" Zeptala se Sarada.
"To je ochrana proti lidem a ninji, kteří byli vypovězeni." Vysvětlil jí Sasuke a zavřel dveře za sebou dveře.
Sarada přiložila ruku ke dveřím a místo, kde ruku přiložila, začalo zářit. A dveře se otevřely.
Sarada vešla do obchodu a zavřela dveře.
Suzuki udělala to samé a všichni tři už byli v obchodu.
"Tamhle je vchod." Řekl Sasuke a šel tam.
Suzuki a Sarada ho následovaly.
"Tak. Já jdu zarezervovat pokoje na místním hotelu, a vy si kupte nějaké pomůcky." Řekl Sasuke a odešel.
"Mohly bychom jít za poštovními psy." Řekla Sarada.
"To je dobrý nápad. Veď mě." Řekla Suzuki.
Po chvíli tam dorazily.
Suzuki si myslela, že si prostě vybere psa, který bude roztomilý a rychlý, a večer se s ním bude mazlit, a taky že bude nosit dopisy. Ale to se přepočítala.
V regálech byly jen svitky. Jen svitky.
"To má být psí obchod?" Zeptala se Suzuki.
"Samozřejmě že je. Ale musíš znát techniku přivolání, Suzuki." Řekla Sarada.
ČTEŠ
Naruto a Boruto: Bradavická škola ninjů (Probíhá přepsání?)
FanficTento příběh byl napsán, když mi bylo 13. Bude kompletně přepsán a opraven. Co kdyby nebyla Bradavická škola pro kouzelníky, ale ninji? Co kdyby byly všichni členové Akatsuki živí (skoro všichni) a Akatsuki by pořád byla fungující skupina? Dozvíte s...