#4#

76 4 4
                                    

Sanırım kitap okunmayacak gibi. İlk kurgum olduğı için gaiba.
Hatalarımı düzelticem

Öpüldünüz😇😻

♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Berkayın korumacı tavrına karşılık gülümsedim,beni koruması hoşuma gidiyordu. Koruması, sahiplenişi bana babamı aratmıyordu. Bu durumu karşı tarafın yanlış anlaması umrumda değildi, Beni berkay alan ile sevgili sanmaları hem benim işime gelirdi.

Karşı taraftan aldığım şaşkınlık bakışları ve sinirli bakışlar beni eğlendiriyordu. Ama ben olgun bir kızdım yani dışarıya göre. Yanağımı öpen berkaya karşılık gülümsedim.

"Sen ne zaman geldin?". "Bir bakayım dedim asel de yattı zaten canım sıkıldı,hem anlaşılan o ki iyi bir zamanda denk gelmişim. Heh?" Dedi gülerek. Ona bakıp gülememeye çalışarak sinirli olduğunu zannetiğim bi bakış attım ve omuzuna vurdum.

"Öfkeli civciv dehşet saçtı". Gülerek lafını söylerken yanımda ki koltuğa oturdu. Ulan zaten tam geçmeyen sinirim tekrar gelmesiyle berkayın kucağına atlayıp, göğsüne kafasına allah ne verdiyse yardırıyodum.

Canının acımadığının farkındaydın zaten istesem sert vurudum ama napim be aga ikiz olunca kıyamıyon. "Yapma öfkeli civciv polisler gelicek". Resmen kahkahalarının arasında zor konuşuyordu. "Bende ozaman sabahki lafımı tekrarlayayım.'tanrı yarattı demem sana burdan bi çarparım bide balkon duvarı çarpar'" hala gülüyordu beyinsiz .

"Lütfen çarpsın"."çocuk seni döverim". Hala gülüyodu ama namussuz çok güzel gülüyordu. Küçüklükten beri o benim gamzelerimi ben onun gazlerini öperdim. Tekrar aynısını yaparak gamzelerine öpücük kondurdum.

Annem de aynısını yapardı.zaten bu hareketi ilk annemden aldım. Sonrada berkay aldı zaten. Kucağında sakince oturarak "berooş" dedim gözlerimi dolmasına izin vererek. Sesim titremesini umursamadım. "Neyin var kuzu?" Dediğinde gözümden bir damla yaşın intihar etmesine izin verdim."şşşttt ne oldu önce anlat? ağlama". "Annemi özledim. Ahseni, babamı üçünüde özledim". "Prensesim bunun için ağlanır mı?". Dedi kollarını belime sararak. Kollarımı boynuna doladım ve ağzımda bir hıçkırığın firar etmesini engelleyemedim. Şuan ne karşıdakilerin ne de bir başkasını ne düşündüğü umrumda değildi. Ben ailemi özlemiştim.

"Bak şimdi annemi görüntülü arayacağım.onların karşısına ağlayarak çıkmak istemessin değil mi?". "Evet ama onlar uyumuyor mu?" Dedim saatleri hala tam olarak idrak edememiştim ama america da böyle bir sorun yaşamamıştım ki zaten çocukluğum yani lise 3 'e kadar orda yaşamıştım tatillerde ise türkiye ye gelmiştim.

"Kuzum, onlar bizden altı saat geride yani şuan orda saat akşam üzeri yani altı civatlarında onlar babamla şimdi bahçede kahve içiyodur". "Yanlarında ise şenol vardır" diyerek ekledim. Şenol babam ve annemin bşz çocukken aldığı köpekti şuan biraz yaşlıydı ama sağlıklıydı. Berkay eklememe karşılık güldü.

"Gel bak çalıyo ". Koltuğa oturduğumda tekrar 7 çift gözün göz hapsinde kalmıştık. Umursamadım (şuanlık hâlâ iyiyim çarpılmadım djdjjdjdjc)
Ekrana annem ve babamın resmi gelmesiyle telefınu berkay bana vermişti. "Anne, baba" dedim hıçkırığımı daha fazla tutamayarak. Berkayında gözleri dolmuştu. Şuan belki size fazla duygusal geliyordur ama hem regliyim hem de aileme çok bağlı bir insanım.bu yüzden aile konusunda çok hassasım. Bu arada türkçe konuştuğumuz için garip bakışlar altında kalıyodum 8 çift göz tarafından çünkü yanlarına bir kız gelip jungkookun yanına oturmuş ve yetmezmiş gibi göğsüne yatmıştı. Aman banane aq .

"Babişkonda ağlar ama bak". "Yağ baba" dedim gözyaşlarımla karışık gülerken. Aramız bayağı bir  muhabbet vardı. Bi anda berkay " ya baba ben katil olacağım". "Tövbe tövbe neden katil olacakmışsın?"."sabahtan beri 7 erkek var karşı villada okulda da burda sürekli adel ile aseli kesiyolar". "Sorun yok baba berkay saçamaladı biz iyiyiz"."emin misin kızım bi sorun yok değil mi rahatınız yerinizde?"."anne babam anlamıyor galiba ya babiş çok iyiyiz sorun yok". "Baba ben onlara çok iyi bakıyorum" dediğinde berkay kahkaha attım." Aman yani çok iyi bakıyo sormayın." Onlar da güldüğünde ise yaklaşık 15 dakika kadar konuştuk ve karşımızda ki 8 çift göz üşenmeden bizi izleyip baya baya dinlediler.

Kapattığımızda ise telefonu "bak iyiler sende iyisin özlemin geçti mi? Daha ağlamak yok çünkü" kafamı salladım usulca "yok" .

Berkay yanımda kalkarak"ben yatıyorum..."dedi ve karşıya bakarak "sende geç olmadan yat" yanağını öprek türkçe mırıldandım." Kovalası  seni tavşanlar" gülerek içeri girdi. Balkonda tek başıma kalmıştım. Yukarı çıkarken yanıma aldığım kolayı içmeye başladım o sırada içeri bihter girmişti. Bende o sıra da koltuğa uzanmıştım balkonumdaki. Hava çok sıcaktı dolayısıyla üstümde bir askılı göbeği açık beyaz tişört, altımda ise siyah fazla kısa şort var dı. Bihter koltupa zıplayak geldi ve kafasını göğsüme doğru ayaklarını karnıma uzatacak şekilde yattı hala garip bakışlar altındaydım önceden yaptığım gibi 'takmadım' ve üzerimde tatlılık abidesini izledim. Birden boynumun yalamasıyla kahkaha atmıştım "ya binter " biraz sesli konuştuğum içim üzerimde dağılan  bakışları tekrar kendime sabitlemiştim. Ama ne yapayım tutamadım kendimi bihteri tutarak kaldırdım hâlâ yatıyordum koltukta yüzme doğru yaklaştırdım ve burnunun ucuna tatlı bir öpücük kondurdum bir anda karşıdan gelen sesle şoka uğradım gerçekten beklemiyordum

Kontrol edemedim hatam varsana affola okuduğunuz için teşşk😻😻

Leaf Piece ~ JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin