#5#

67 2 18
                                    

N
olur ya, nolur bir oy verse

Öpüldünüz😇😙

***

Karşıdan gelen sesle şok oldum. Çünkü bu ses eda'ya aitti. Onu görmem ile gözlerimin tekrar dolmasına izin verdim.

(Arkiaşlar şimdi şöyle özetlemek gerekirse orta okul yılları zamanında bu bizim meşhur bermuda üçgeninin üçü birbiri dışında anlaştığı tek kişi eda idi . Eda da ailesi birlikte americadaydı annesi americalı babası türk tü. Americada birlikte okuyorlardı.zaten sınıfta üçü dışında konuştukları tek kişi eda idi. babasının işleri yüzünden çin'e taşınmışlardı ama sonrasında  güney koreye taşındılar. Bizim çocuklar ayrılırken küçük oldukları için iletişimleri kesilmişti. Şimdi ise onunla karşılaşmışlardı. Ayrılırken en çok ağlayan berkaydı çocukluk aşkıydı ki zaten unutmuştu onu)

Ona baktığımda onunda gözleri doluydu. Jungkook'un göğsünde yatanın eda olduğunu anladım. Gereksiz yere huzursuz hissetmiştim.
 
"Adel aşşağı in" dedi bana hafif yüksek sesle konuşarak. Dolu gözlerimle konuştum. "İniyorum". Dedim koşarak aşşağı inmeye başladım. Bihteride odama bırakıp kapıyı kapatmıştım. Aşşağı indiğimde ise dış kapıyı açarak ortak havuzlu bahçeye koştum. Üstümde hâlâ siyah şortum ve göbeği açık beyaz tişörtüm vardı.

Eda'yı görmem ile üzerine uçtum. Önce havada tutup yere indirdi. Kollarını belime sardığında boynuna sarıldım. Bian da hıçkırmıştım. Hıçkırmam ile eda saçları okşadı. Gözlerim kapalı ağlamaya devam ederken gözlerimi açtım. Açtığımda ise balkondaki 7 kişinin aşşağıda bizi izlediğini gördüm.

"Sen ne kadar güzel olmuşsun?" İltifatına karşılık gülümsedim. Oda ortaya çıkan gamzemden öptü. "Sen de çok güzelsin iyiki karşılaştık".
"İyiki, ee asel ile berkay nerde onlarında çok özledim" sözüne karşılık gülümsedim." Asel uyudu berkay ise yattı yarın sabah bize kahvaltıya gel hep vakit geçiririz."

"Benim için sorun yok. Siz hangi okıldasınız?" . İnşallah aynı okuldayızdır. "Özel seoul lisesi, sen?" Dediğimde sevinçle zıplayarak kahkaha attı."aynı okuldayız. Bugün okula gidememiştim yarın birlikte gideriz." Gözlerine sevinçle bakarak"gideriz"


♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Gözlerimin hâlâ kapalı olmasına rağmen, oda da konuşulanları duyuyordum.

"Ben kaldırmam abi gencecik insanım, ölmek hiç istemem." Diye konuşmasına devam etti berkay. "Siz uyandırın elimi sürmem."

Gerizekalılar hâlâ konuşmaya devam ediyodu.

"Neden uyandırmaya bu kadar korkuyorsunuz anlamıyorum, oda insan parçalamaz sizi yani" yuh amına koyiim bu konuşan kim lan. Şuan resmen odamda tanımadığım ama ilah gibi olan bir ses vardı.

Aşık oldum. Aynen doğru aşık oldum, ama sesine. Ne? İnsanlar gözleri kapalı bir başkasının sesine aşık olmamazmı?

Yanıma yaklaşan ayakkabı sesi duyduğumda eda tedirginlikle konuşmaya başladı.

"Lan oğlum buraya gelsene, ne yuttun cesaret hapımı?"

"Ya biri artık şu kızı uyandırsın. Midem yapıştı yemin ediyorum. Bak açlıktan bayılırsam sizle bir daha konuşmam. Bak çok ciddiyim. Ay tanrım öl-"

"Ya jin hyung bir sus artık. Jungkook uyandır  adel'i." Diyerek sadece sesini duyduğum adı jin olan çocuğun konuşmasını böldü taehyung.

Ne? Bir dakka. Taehyung az önce jungkook adel'in uyandır mı dedi?
Hayır hayır bu bir rüya ben hâlâ uykudayım o ilah sesli çocukta rüyamda olan filmden bir aktör. Benim oda ma jeon jungkook mu girdi?
Ve beni uyandıracak? Hemde bu tipimle!

Bi anda çığlık atarak yatakta oturur pozisyona gelmemle asel, eda ve berkay'ın duvara yapışarak "yapma" diye bağırdığını duydum.

Gerizekalılar sayesinde rezil olmuştum!

Üstümdeki gri pike biraz kaymıştı doğrulduğum için. Gözlerimi avuşturarak etrafa bakmaya çalıştım. Bulanık görüyordum. Herşey netleşince odamda duvara yapışan üçlü ve odadaki koltuklara oturan 4'lü, ayakta ise3'lü gördüm.

Neden odada daha az kız var. Resmen üç kız eee heh sekiz erkek var.

Gözüm direk tepemde dikilen jungkook'a kaymıştı. Üstünde beyaz tişört altında ise siyah yırtık pantolan vardı. Ayağında ise hardal sarısı cat bilek botlar vardı. Kulağında gördüğüm ufak gümüş halka küpeler, anlındaki perçemleri off abi çok iyi ama-

Düşüncelerimi bölen ses jungkook'un du. Al işte çocuğu daha ikici günden kaçıncı kez rezil oldum. Resmen süzereken yakalanmıştım yağ.

"İyi süzdün beni ama kalk artık, herkez özellikle jin hyung çok aç seni bekliyoruz. Tenezzül edip kalkarsanız efendim kahvaltı yapacağız."

"Ah öyle mi peki tamam hadi siz çıkın bende kalkar-"

Ya neden hep benim lafım kesiliyor. Olamayan beynine soktuğum eda ve asel bir anda üstüme atlayınca tanrı çarpsın boğuldum sandım.

"Siktirin amına koyiim. Valla nefes alamıyorum.berkayy lan ikizinden gidiyor beyinsiz alsana şunları üstümden." Diyerek berkaya sitem ettim.  Berkay ise tebessüm ederek kafasını iki yana salladı ve odadan çıktı peşinde ise diğerleri ama odada taehyung, jungkook ve bir çocuk daha vardı.

"Ya çıksanıza sizde, inin lan üstümden" oha lan ilk kez sözümü dinlediler. Odadan çıktıklarını görünce yataktan kalktım çünkü onlar varken kalkmaz istemezdim. Üstümde siyah dantelli şortlu geceliğim vardı. Diğer masum  pijamalarım kirlide olduğu için bunu giymiştim.

Banyoya doğru gidecekken biri belimi yakaladı ve kendine doğru çekti.

Şok olmuş bir biçimde arkamı döndüğümde ise jungkook olduğunu gördüm. Bişey diğeceğim neden bana böyle bakıyor? Korkuyorum!

"Ya aptal sen neden çıkmadın. Korktum çıkarmısın odamdan" dediğimde beni bırakmasını beklerken duvara doğru yapıştırdı. e yuh ama yani!

"Şştt güzelim korkma bir sakin ol. Hmm?" Ama sen böyle bakarsan ben eririm.

Jungkook bir anda kahkaha atarak gülünce  şaşkınlıkla ona baktım.

"Sakın erime sen bana lazımsın" ne beni mi duymuştu. Ama şuan rezillik umrumda değil. Dediğine istemsizce tebessüm ederken buldum kendimi.

Ya sen şapşirek misin?

Dudaklarımın kenarında başka bir sıcaklık hissedince gözlerim irileşti.
Gamzelerimi öpüp odadan gülümseyerek çıkmıştı ben ise hâlâ yapıştığım duvarda gözlerim iri şok içinde bakıyordum.





Yalnız bu bölüm çok ponçik oldu yağğğ♡

Seviliyonuzzz


Leaf Piece ~ JkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin