Capitolul 3

3 0 0
                                    

Privirea lunga a Lanei se revarsa pe dulapul acesteia. Nu stia cu ce sa mearga imbracat la iesirea cu Cindy si Jason. Simtea nevoia sa atraga priviri, insa posibil doar ale noului baiat. Scutura zambetul tamp de pe buze, aparut in urma gandului, apoi isi scoase o bluza de culoare neagra, cu un decolteu in V. Asorta bluza cu  pereche de blugi albastri rupti si niste adidasi de la Nike negri. La fata nu isi facu mare lucru. Avusese noroc de niste gene care i-au oferit un ten impecabil, neavand niciodata probleme cu acneea sau alte imperfectiuni. Isi dadu cu putin highlighter si rimel, apoi cobori la parter. Isi lua geaca din cuier, o pupa pe mama ei, apoi iesi pe usa.

 Inainte sa o ia spre cafenea, isi scoase castile din buzunar, le conecta la telefon, apoi se lasa dusa de val de "Something for your M.I.N.D." de la Superorganism. Instrumentalul piesei o facea pe Lana sa zambeasca de fiecare data. Privea cartierul indragit si sentimente de melancolie o acaparau fara incetare. Trecu pe langa un parculet. Era parculetul in care obisnuia sa o duca mama ei cand era mica. Isi aminti ca activitatea ei preferata era sa se dea in leaganul rosu pentru ca era cel mai inalt, in acest fel reusind sa ajunga cat mai sus. Rase usor, apoi se opri. Incepu sa rada si mai tare si fugi spre leagan. Nu parea sa ii pese ca va intarzia. Se puse pe el si incepu a isi lua avant. Se simtea ca intr-un film..probabil cu nebuni, daca era cineva prin preajma sa o priveasca. Radea zgomotos in timp ce din casti rasuna usor o balada rock pe care numai ea o putea savura pe deplin. Inchise ochii si simti gustul copilariei. Era asa placut. Se intreba de ce nu face asta mai des, insa ideea ca ea urmeaza sa plece la facultate si sa devina adult o facu sa deschida ochii. Isi dadu seama ca devenea adult. Incetini usor cu piciorele leaganul, ajungand la o viteza abia simtita, asimilata cu un leganat lin, apoi isi dadu castile jos. Privea in gol, gandindu-se la ce provocari urmeaza sa intampine.

-Esti bine? 

O silueta statea in dreapta Lanei. La vorbele acesteia, fata tresari. Isi indrepta privirea catre baiat, recunoscandu-l pe loc.

-Jason? Ce faci aici?

-Stam in acelasi cartier, iti aduci aminte? Asta inseamna ca avem cam acelasi drum pana la cafenea. Mergeam inspre ea si mi s-a parut mie ca tu esti. Pot sa ma alatur? zise Jason privind spre leaganul din stanga fetei.

-Um, sigur.

Baiatul se aseza pe leagan si isi facu usor avant in asa fel incat sa ajunga in ritm cu Lana.

-Pari ingandurata. Si apropo, tot nu mi ai raspuns la intrebare.

-Ma gandeam la ce urmeaza dupa ce termin liceul. Stii, imi e greu sa accept faptul ca nu mai sunt fetita aia cu codite care se dadea in leaganul asta rosu de dimineata pana seara.

-Te inteleg. Timpul a fost mereu adversarul nostru. Dar gandeste-te si la ce urmeaza sa iti spun. Ai 18 ani de abia. Chiar nu esti curioasa si incantata sa aflii ce urmeaza sa iti pregateasca viata?

-Ba da, cred ca ai si tu dreptatea. Totusi o sa imi fie dor de fericirea resimtita pe cand eram copil. Dar sunt constienta ca urmeaza sa experimentez o noua fericire, ba mai mult, o noua gama de sentimente.

-Pai vezi? zambi Jason, privind-o pe tanara.

Lana se lasa prada privirii baiatului, simtind ca acesta ii cerceteaza cu ochii pana si sufletul. Observa ca ochii acestuia erau de un caprui intens, parca unindu-se cu negrul pupilei. Ceva o atragea la acest baiat. Nu stia inca ce, dar stia ca curiozitatea o rodea din ce in ce mai tare. Realizand ca se privesc de secunde intregi, Lana muta privirea, inrosindu-se in obraji.

-Ar trebui sa mergem. Sunt convinsa ca Cindy a ajuns.

-Um, da, ai dreptate, spuse Jason, frecandu-se usor cu mana de ceafa.

Acesta parea emotionat, se gandi Lana. Se uita la el si nu putu ignora faptul ca arata bine. Era imbracat cu un tricou mulat negru ce ii scotea in evidenta mainile lucrate. Se trezi aproape salivand, cand observa ca Jason se uita la ea, razand usor. Rosi si o lua inainte. Baiatul o ajunse pe fata si pornira amandoi catre cafenea.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 22, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mister insangeratWhere stories live. Discover now