Cześć! Jestem Leon. Czyli legenda w brawl stars. Jestem jednym z ulubionych zadymiarzy, dlatego że każdy się mną ekscytuję jak mnie "wylosuje".Życie legendy nie jest takie piękne. Bardzo dużo mam złych sytuacji z ludźmi, którzy nie szanują legend. Są takie nazywają się "anty legends" (cringe xd) Robią wszystko żeby nas, czyli legendy upokorzyć.
~✨
Nie dawno dołączył do nasze grupy zadymiarzy nowy chłopak. Sandy
Piękne fioletowe oczy, śliczne włosy, oraz różowo-fioletowe ubrania. Większość graczy brawl stars stwierdziło że to jest dziewczyna. Ale Supercel sam potwierdził że to chłopak. Sandy jest bardzo śpiący do tego wesoły, wstydliwy. Opowiem wam o mojej rodzinie. Nita, czyli wesoła, trochę chamska dziewczynka z swoim miśkiem. Bardzo również dużo osób, shipuje mnie z... Swoją siostrą?!
~✨
Nita:
Niska dziewczynka która kocha misie, jak mówiłem jest chamska, oraz bardzo ma fajny humor. Niestety mi nie daje jeść słodyczy bo sama mi je zabiera 🙁. Nita bardzo się lubi tulić oraz jest chytra, podoba jej się jedna.. ale to już w innym rozdziale ^•^.
~✨
Gdy była 23 Nita przybiegła do mnie, oczywiście nie spałem bo usypiam o około 2. Powiedziała, że nie mogła usnąć. Śnił jej się koszmar o mamie.. Przytuliłem ją i powiedziałem żeby się nie bała. Obejrzałem z nią coś na Yt. I.. usnęła, wziąłem ją na ręce i zaniosłem do jej pokoju, przykryłem ją i poszła spać dalej. Stwierdziłem że też usnę wcześniej ponieważ jest szkoła. Wziąłem se jednego cukierka pod poduszkę i poszedłem spać.
~✨ Rano
*Dzwoni budzik* ugh..Nie chce mi się wstawać.. ale trzeba, dzisiaj przychodzą 3 nowe zadymiarze!
Coś gadali o jakimś pingwinku? Max?... I.. tej trzeciej zapomniałem!
Dobra, nie ważne pójdę się przyszykować.
~✨ W drodze do szkoły
L: Cześć nita.
N: hej!
L: Jak się spało? O około 23 przyszłaś do mnie. Co ci się śniło?
N: wolałabym nie mówić. Tobie też się zrobi przykro..
L: no dobrze. Trzymam kciuki żebyś już nie miała koszmaru, maluchu.
N: *krzyknęła* NIE MÓW TAK DO MNIE!! - Zdenerwowała się.
L: *śmieje się* no dobrze dobrze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Hej! Jak się spodobało? Mam to kontynuować? Przepraszam za błędy, to jest moja 1 książka w życiu! Następny rozdział będzie z nowymi zadymiarzami. Papa!
CZYTASZ
Sandy x Leon [PL]
Science Fictionhej! jestem Weronika i 1 raz robię swoją książkę/opowiadanie na wattpadzie! proszę o wyrozumiałość^^.