🌺 Rozdział 6: Przeprosiny? 🌺

453 16 3
                                    

◆ ▬▬▬▬▬▬ ❴✪❵ ▬▬▬▬▬▬ ◆
Szczerze? Byłem bardzo zazdrosny. Nie umiałem mu tego powiedzieć, usłyszałem od Nity że Jessie się we mnie podkochuje! To ma sens. Jessie z Penny chcą mnie pokłócić z Sandy i żeby Jessie wzięła mnie! Oj Leon umiesz czasem myśleć. Pierwsze co zauważyłem to to że wcześniej Jessie chodziła z Penny tylko a teraz Penny chodzi z Sandy i rozmawiają o różnych rzeczach. Ja z Nitą  chciałem wiedzieć czy to na pewno jest to co myślimy. Pierwsze co Nita zrobiła to napisała do Sandy co się stało.
PODCZAS SMSOWANIA Z SANDY:
N: Hej Sandy!
S:  hej? Co chcesz?
N: Chciałam się dowiedzieć oco chodzi z moim shipem, co jest z tobą i Leonem?
S: Uh, Nita myślisz że ja nie wiem że nie jesteście rodzeństwem? I mu to wszystko powiesz?
N: człowieku, ja was shipuje, nie chce żeby się pokłócili.
S: dobra. Jessie z Penny mówili mi że Leon jest fałszywy czy co.
N: uh.. ja z nimi pogadam.
---------- prov. NITA:
Co za szm*ty! Czemu mu to zrobiły? Za co!?

PODCZAS SMSOWANIA Z JESSIE:
N: hej 🙂
J: HEJJJKAAA ✌️❤️
N: Nie wstyd ci?
J: oco ci chodzi? 😳
N: dobrze wiesz oco mi chodzi. Co zrobiłaś z Sandy?
Leon ryczy całe dnie przez to co on robi.
J: ŻE NIBY JA COŚ ZROBIŁA MOJEMU LEONIKOWI? 😳
NIE WMAWIAJ MI TAKICH RZECZY 🖕
N: fałszywa. Nara.
◆ ▬▬▬▬▬▬ ❴✪❵ ▬▬▬▬▬▬ ◆
Krótki NIESTETY rozdział ale OBIECUJĘ!!! Że w godzinach 17-3 Zrobię rozdział możecie podziękować Sandy uwu bo ona mnie zachęciła do robienia rozdziału hehe kckckckc was za to co robicie ✌️❤️🌺 ps. Wesołych świąt wielkanocnych!

Sandy x Leon [PL] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz